زرین‌شهر به استقبال بهار می‌رود

شهردار زرین‌شهر گفت: حدود یک ماه به آغاز سال جدید مانده است و شهرداری زرین‌شهر در راستای استقبال از سال جدید و با هدف افزایش نشاط شهروندان، با انجام اقدامات متعدد همچون زیباسازی فضای سبز و منظر شهری اقدام به خانه‌تکانی شهر کرده است.

حسین اسماعیلی‌احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا نگهداشت مطلوب شهر را اولویت نخست مدیریت شهری در ایام مختلف سال دانست و اظهار کرد: برای استقبال از سال ۱۴۰۱ شهرداری زرین‌شهر علاوه بر ساماندهی فضای سبز و درختان پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و کاشت گل‌های شب‌بو و بنفشه در سطح شهر، رنگ‌آمیزی جداول و لکه‌گیری و ترمیم آسفالت را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: شهرداری زرین‌شهر برای ایجاد زیبایی بصری در خطه طلایی ایران، جانمایی المان‌های شهری همچون سفره هفت‌سین و دکورهای زیبا در مسیر معابر و میادین شهر را به شکل ویژه در دستور کار دارد.

مسئول امور کمیته شهرداری‌های ستاد خدمات سفر شهرستان لنجان با بیان اینکه برای استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرداری و داشتن شهری پویا و با نشاط اقدامات مؤثری در حال انجام است، خاطرنشان کرد: المان‌های نوروزی پیش‌بینی شده با هدف ارزان اداره کردن شهر و صرفه‌جویی در هزینه‌ها به دلیل وضعیت مالی شهرداری‌ها از موادی تهیه شده‌اند که در طول سال نیز ماندگاری داشته باشند.

اسماعیلی‌احمدی با بیان اینکه برای ساخت بسیاری از این المان‌ها از نیروهای شهرداری استفاده شده است، تصریح کرد: شهرداری زرین‌شهر تمهیدات لازم برای استقبال از گردشگران نوروزی را فراهم کرده است؛ در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا زمینه میزبانی از گردشگران در شهرهای ایران از جمله زرین‌شهر فراهم نبود اما با انجام واکسیناسیون عمومی پیش‌بینی می‌شود نوروز پیش‌رو مسافران زیادی به زرین‌شهر سفر کنند.

وی تاکید کرد: شهرداری زرین‌شهر با تکیه بر پیشینه و فرهنگ بسیار غنی خطه طلایی ایران در تلاش است تا با توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهر، شرایط جذب و ماندگاری گردشگران را فراهم کند.

شهردار زرین‌شهر اظهار کرد: شهرستان لنجان به دلیل قرار گرفتن در کریدور چند استان کشور و با داشتن جاذبه‌های گردشگری و آب و هوایی مناسب، هر سال به ویژه در تعطیلات نوروزی میزان تعداد زیادی از مهمانان و گردشگران از شهرهای مختلف ایران است و بر همین اساس مدیریت شهری زرین‌شهر تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا علاوه برای افزایش رضایت‌مندی شهروندان زمینه برای رضایتمندی گردشگران در زمان اقامت در خطه طلایی ایران فراهم شود.

اسماعیلی‌احمدی با اشاره به پیش‌بینی اجرای برنامه‌های متنوع و پرمحتوا برای شهروندان و گردشگران، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده علاوه بر ایجاد کمپ اسکان موقت برای اسکان گردشگران، فعالیت‌های فرهنگی متنوع و مناسبی در سطح شهر برای شهروندان و گردشگران نوروزی اجرا خواهد کرد تا مسافران با خاطره‌ای خوش شهر زیبای زرین‌شهر را ترک کنند.

کد خبر 555281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.