طرح شهر الکترونیک تا پایان خرداد ۱۴۰۱ عملیاتی شود

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اجرای طرح شهر الکترونیک گفت: حداکثر تا پایان خرداد ۱۴۰۱ باید نسبت به عملیاتی شدن این طرح اقدام شود تا مردم به صورت مستقیم و بدون واسطه با بخش‌های مختلف مدیریت شهری ارتباط برقرار کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم بهمن‌ماه_ در نطق میان دستور سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک به آحاد مردم ایران اسلامی به واسطه حضور قدرتمندانه و همه‌جانبه در راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن، اظهار کرد: باید خاضعانه بگوییم که قدر این حضور را نمی‌توانیم بشناسیم و زبان از بیان بزرگی این مردم قاصر است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره فعالیت دشمنان برای تخریب باورها، افزود: بر اساس تأکیدات ایشان جایگاه ما در جنگ روایت‌ها بین جبهه حق و باطل باید تعیین شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص جهاد تبیین، گفت: امروز در جایگاهی رفیع و بزرگ قرار داریم، وظیفه سنگینی بر دوش ما قرار دارد و اگر به آن توجه نکنیم باید در محضر خداوند پاسخگو باشیم؛ اگر می‌خواهیم خدعه و شیطنت دشمن را خنثی کنیم باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب دقت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در تلاش هستند تا بودجه سال آینده را به صورت دقیق بررسی کنند؛ ممکن است بسیاری از مدیران نسبت به کاهش یا افزایش بودجه در بخش‌های مختلف دلخور شوند، اما بررسی ریال به ریال بودجه وظیفه شورای اسلامی شهر است، چرا که باید در محضر خداوند پاسخ‌گو باشیم.

نادرالاصلی گفت: به همکاران خود ایمان دارم، اما باید نسبت به عملکردمان پاسخگو باشیم، قبل از اینکه از ما حساب‌کشی شود.

وی با بیان این‌که رسیدگی به مناطق محروم از جمله سیاست‌های شورای اسلامی شهر است که باید در بودجه به آن توجه ویژه شود، افزود: توجه به مناطق محروم باید در مجموعه عملکرد مدیریت شهری تأثیر خود را نشان دهد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به طرح شهر الکترونیک، گفت: حداکثر تا پایان خرداد ۱۴۰۱ باید نسبت به عملیاتی شدن این طرح اقدام شود تا مردم به صورت مستقیم و بدون واسطه با بخش‌های مختلف مدیریت شهری ارتباط برقرار کنند.

وی خاطرنشان کرد: سه ماه قبل اعلام کردیم که تبلیغات شهری باید به صورت مردمی اداره شود، در این زمینه اقداماتی انجام شده است، اما کافی نیست؛ انتظار داشتیم جشن‌های دهه فجر در درون کوچه‌ها و محلات برگزار شود که شاهد آن نبودیم.

کد خبر 555262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.