تلاش برای تصویب بودجه‌ای مناسب، موفق، قابل اجرا و تاثیرگذار

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعضای شورای اسلامی شهر با دقت و ریزبینی بودجه را بررسی می‌کنند و امیدواریم بودجه‌ای مناسب، موفق، قابل اجرا و تاثیرگذار را در صحن شورا به تصویب برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _ یکشنبه، بیست‌وچهارم بهمن‌ماه _ در نطق پیش از دستور سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تقدیر از شرکت مردم اصفهان در راهپیمایی بزرگ بیست‌ودوم بهمن، اظهار کرد: هر سال به شکوه حضور مردم در برپایی این جشن اضافه می‌شود و با از بین رفتن شیوع کرونا راهپیمایی‌های عظیم به سبک گذشته برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق، ادامه داد: دو هفته پر کار را پشت سر گذاشتیم؛ تمام ردیف‌های بودجه بند به بند و منطقه به منطقه بررسی شد و از امروز سازمان به سازمان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر با دقت و ریزبینی بودجه را بررسی می‌کنند و امیدواریم بودجه‌ای مناسب، موفق، قابل اجرا و تأثیرگذار را در صحن شورا به تصویب برسانیم.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم طبق زمان‌بندی انجام شده در سی‌ویکمین جلسه شورا که روز اول اسفندماه برگزار می‌شود، بودجه ۱۴۰۱ را به تصویب برسانیم؛ در آن جلسه گزارش کاملی درباره بودجه به اطلاع شهروندان می‌رسد.

نورصالحی از بررسی حضور عضو علی‌البدل در شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد و گفت: برحسب نامه رسیده از فرمانداری از اولین عضو علی‌البدل شورا برای جایگزینی عضو مستعفی دعوت شده است و مراسم تحلیف امروز برگزار می‌شود تا سیزدهمین عضو شورا به صورت رسمی انتخاب شود.

کد خبر 555251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.