میرزایی: می‌خواهیم به هواداران جام هدیه دهیم

بازیکن سپاهان گفت: دوست نداریم شرمنده هواداران خود شویم و در تلاش هستیم که یک جام به آن ها هدیه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز، شنبه بیست و سوم بهمن ماه در یکی از بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال سپاهان موفق شد با نتیجه پرگل چهار بر یک از سد نفت مسجد سلیمان بگذرد با ۳۲ امتیاز در رده سوم جدول باقی بماند. زننده یکی از این گل‌ها رضا میرزایی بود.

رضا میرزایی پس از پایان بازی و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود، خدا را شکر می‌کنم که توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و برنده بازی باشیم. گل من حاصل تلاش همه بچه‌های تیم بود، از این بابت خوشحال هستم و امیدوارم تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: انشاالله تیم به مرور شرایط بهتری را خواهد داشت، امیدواریم که بتوانیم در آخر فصل قهرمانی را به هواداران خود هدیه کنیم، آنها بسیار از ما حمایت می‌کنند و دوست نداریم که شرمنده آنها شویم.

بازیکن سپاهان در خصوص شرایط خود خاطرنشان کرد: مصدومیت من بهبود پیدا کرده و شرایط خوبی دارم، من همیشه آماده بازی هستم و هر موقع که آقای نویدکیا صلاح بداند، در خدمت تیم خواهم بود، فرقی نمی‌کند چند دقیقه بازی کنم، من با تمام توان تلاش می‌کنم.

میرزایی در خصوص عملکرد کادر فنی سپاهان تصریح کرد: نظر دادن در این خصوص در حیطه اختیارات ما نیست، آقای نویدکیا را همه می‌شناسند، او یک آدم با شخصیت، و منطقی است، کادر فنی خوبی داریم که با بازیکنان هماهنگ هستند، و نظر نهایی در این خصوص به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود.

کد خبر 555195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.