نورافکن:می‌توانیم در جام باشگاه‌های آسیا مدعی باشیم/ اسکوچیچ فوق‌العاده است

بازیکن تیم سپاهان گفت: نوع فوتبال سپاهان تغییر کرده است و تهاجمی بازی می‌کند؛ این تیم می‌تواند یکی از مدعیان جام باشگاه‌های آسیا باشد، اسکوچیچ هم از نظر فنی فوق‌العاده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید نورافکن بعد از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خوبی بود، از دقیقه اول خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم اما توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شد. ما موقعیت‌ها را خیلی خوب می‌سازیم ولی توپ وارد دروازه نمی‌شود. در این بازی می‌توانستیم گل‌های خیلی بیشتری بزنیم.

وی تاکید کرد: باید تمرین کنیم و تمرکزمان را بالا ببریم زیرا بازی‌ها به هم نزدیک است و زمان زیادی بین آنها وجود ندارد. پنج روز دیگر بازی داریم و کارمان سخت است؛ هوادار هم تیم خوبی است و بازی‌های خوبی را انجام می‌دهد. امیدوارم که در تهران برنده بازی باشیم.

بازیکن تیم سپاهان در خصوص سطح فنی تیم و عمل‌کرد کادر فنی این تیم، گفت: کلاً نوع فوتبال سپاهان تغییر کرده است و تهاجمی بازی می‌کند. گاهی اوقات توپ‌هایمان وارد دروازه نمی‌شود. ما جلوی استقلال، پرسپولیس و تمام تیم‌ها تهاجمی بازی کرده‌ایم که هواداران سپاهان نیز همین را دوست دارند. باید در روزهایی که خوب بازی می‌کنیم و می‌بریم به دنبال نقاط ضعف تیم باشیم و آن‌ها را رفع کنیم که در هفته‌های آینده کمک کننده باشد.

نورافکن در پاسخ خبرنگاری مبنی بر ضروری نبودن خرید وی برای سپاهان، تصریح کرد: این موضوع در حیطه کاری من نیست و نمی‌خواهم ذهنم را درگیر چنین موضوعاتی کنم.

وی در خصوص مصدومیت و آسیب دیدگی خود، گفت: آمادگی لازم را داریم و مصدومیت خاصی وجود ندارد. تلاش می‌کنیم برای چهار روز دیگر به همین راه ادامه دهیم و از شرایط بدی که وجود دارد رها شویم. همه تیم و بازیکنان و کادر فنی دست به دست هم می‌دهند تا از این شرایط دور شویم و هواداران اصیل سپاهان را هر هفته خوشحال کنیم. قطعاً برد ما باعث خوشی در بین هواداران می‌شود، من تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عمل‌کردم را داشته باشیم.

بازیکن تیم سپاهان با اشاره به در پیش بودن جام باشگاه‌های آسیا، بیان کرد: تقریباً یک ماه و نیم تا جام باشگاه‌ها فرصت داریم. دو بازیکن به تیم اضافه شده که تیم را قوی‌تر کرده است. فکر می‌کنم اگر بازی که امروز داشتیم را ادامه دهیم مطمئن هستم می‌توانیم حتی مدعی قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا در نبود بعضی از تیم‌های در قدرت باشیم.

وی با اشاره به پستی که در تیم ملی بازی می‌کند، گفت: در هفته‌های گذشته این موضوع و بحث‌هایی که شده بود را شنیدم و در جریان قرار گرفتم. این موضوع در حیطه کاری من نیست من تلاشم را می‌کنم که هر وظیفه‌ای که از سمت مربی به من داده می‌شود را انجام دهم. به حاشیه‌ها توجه ندارم زیرا خیلی چیزهای مهم‌تر در ذهنم وجود دارد که باید به آن‌ها بپردازم.

نورافکن در پاسخ خبرنگار مبنی بر اینکه نظرش در مورد اسکوچیچ چیست، اظهار کرد: به نظر من اسکوچیچ خیلی خوب است و یکی از بزرگ‌ترین شانس‌هایی که تیم ملی آورد انتخاب اسکوچیچ بود. یکی از بهترین‌ها است و می‌توانید از همه بازیکنان بپرسید از نظر فنی فوق العاده است.

کد خبر 555194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.