به بازیکنانم امیدوار شدم/تصمیم سخت‌گیرانه داور تیم ما را به‌هم ریخت

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تصمیم سخت‌گیرانه داور باعث شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد، قدرت سپاهان هم خیلی بیشتر از ماه بود ولی به بازیکنانم امیدوار شدم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود فکری در نشست خبری پس از شکست نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان اظهار کرد: از بازیکنانم ممنونم که با تمام وجود جنگیدند، نکاتی که می‌خواستم را در زمین اجرا کردند اما در بحث فنی قدرت ما به سپاهان نمی‌رسد، حتی اگر یازده نفره هم بودیم و تا پایان ادامه می‌دادیم تضمینی برای کسب امتیاز نبود.

وی در ادامه با گلایه از قضاوت داور افزود: البته اشتباه داوری هم در بازی تأثیرگذار بود و تصمیم سخت داور در صحنه اخراج مجدمی شیرازه تیم ما را به هم زد. بعضی مواقع داوران به نام و قدرت تیم نگاه می‌کنند و بعد سوت می‌زنند، اگر چنین صحنه‌ای برای تیم ما اتفاق می‌افتاد داور تصمیمش اخراج مستقیم نبود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: بعد از اخراج سیستم تیمی ما به هم ریخت و برنامه مدنظرمان اجرا نشد، اما باز هم بازیکنانم خوب بازی کردند، در نیمه اول فقط یک فرصت به تیم حریف دادیم اما در یارگیری‌ها اشتباه کردیم و بازیکنان حریف به‌راحتی از پشت بازیکنان فرار می‌کردند.

محمود فکری در رابطه با گل‌هایی که تیمش از سمت راست دریافت کردند در پاسخ به خبرنگار ایمنا تصریح کرد: بازیکنان ما فقط به توپ نگاه می‌کردند و به‌راحتی توپ به داخل محوطه‌مان می‌آمد، باید ایرادات را برطرف کنیم و در دیدارهای آینده امتیازاتی که می‌توانیم را کسب کنیم، در هر صورت از انگیزه بازیکنانم راضی‌ام و در این بازی به تیمم امیدوار شدم‌.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نقطه قوت سپاهان را به بازیکنانمان منتقل کرده بودیم و می‌دانستیم که از جناحین حملاتشان را انجام می‌دهند. تغییراتی را هم پس از دریافت گل نخست و بین دو نیمه اعمال کردیم اما برخی مواقع توان بالای بازیکنان حریف باعث اشتباهات بازیکنان تیم ضعیف‌تر می‌شود، قدرت تیمی حریف بهتر از ما بود.

کد خبر 555180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.