۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
افزایش آدرس‌های فعال کاردانو

کاردانو اسکن اعلام کرد: به دنبال رشد کلی شبکه و ظهور موارد استفاده متعدد برای کاردانو، تعداد آدرس‌های فعال در این شبکه به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تعداد آدرس‌های فعال در بلاک چین کاردانو به ۱۶۲ هزار عدد رسیده است و حجم کل تراکنش‌ها در بلاک چین از ۳۰ میلیون فراتر رفته است، در حالی که ارزش کل وجوه قفل شده (TVL) نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار است. در حالی که ارزش فاندامنتالی این پروژه با ظاهر شدن موارد استفاده جدید در بازار هر روز در حال افزایش است، اما قیمت ارز اصلی شبکه هنوز کمتر از آنچه که باید ارزش گذاری شده است.

طبق گزارش تریدینگ ویو، رمزارز ADA در حال حاضر با قیمت ۱/۱۰ دلار معامله می‌شود و روند صعودی آلت کوین‌ها را دنبال نمی‌کند. کاردانو بیش از ۶۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است که اکثریت مطلق هولدرهای این رمزارز را متضرر می‌کند. در زمان انتشار این مقاله، تنها ۱۹ درصد از هولدرهای کاردانو از سرمایه گذاری خود سود کسب می‌کنند.

۶۶ درصد از معامله گرانی که قبلاً کاردانو را خریداری کرده‌اند، در حال حاضر با ضرر مواجه هستند. چنین ترکیب منفی در سرمایه گذاری ها به احتمال زیاد با افزایش شدید تمایلات خرید این رمزارز مرتبط است.

کد خبر 555154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.