همکاری صرافی کوین بیس با وان‌ریور

صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس۳ قرارداد همکاری با شرکت مدیریت ارزیابی دیجیتال وان‌ریور منعقد کرده است تا به مدیران ثروت در سطح سازمانی یک پلتفرم انحصاری برای کسب سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال و مشارکت در فعالیت‌های مرتبط ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوین بیس اظهار کرد کرد: همکاری با وان ریور باعث ایجاد مجموعه‌ای از استراتژی‌ها و شاخص‌های سرمایه‌گذاری دیجیتال در یک پلتفرم با مدیریت و کاربری آسان می‌شود.

این ویژگی به طور انحصاری برای کاربران حرفه‌ای کوین بیس (Coinbase Prime) قابل دسترسی خواهد بود.

در این اطلاعیه، کوین بیس خدمات جدید را با این جمله خلاصه می‌کند: وان ریور راه حلی برای مدیران دارایی است که می‌خواهند به مشتریان از طریق مالکیت مستقیم دارایی‌ها، شفافیت کامل و توانایی بهینه‌سازی سودهای آینده از طریق خدمات ارزش افزوده، مانند استیک کردن، به ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند.

شرکت سرمایه گزاری کوین بیس (Coinbase Ventures) یکی از سه شرکت ارزهای دیجیتال در کنار شرکت بیمه لیبرتی و بانک بزرگ گلدمن بود که در سپتامبر ۲۰۲۱ در سرمایه‌گذاری ۴۱ میلیون دلاری سری A تأمین مالی وان ریور شرکت کرد. این ابتکار به دنبال افزایش قرار گرفتن در معرض پذیرش فضای دارایی‌های دیجیتال در میان مشتریان سازمانی در ایالات متحده بود.

کد خبر 555125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.