جلوگیری از گسترش افقی شهر به کمک بانک اطلاعاتی املاک

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: تهیه بانک اطلاعاتی املاک شهرداری از گسترش افقی شهر که در شرایط فعلی نیز به صلاح شهر نیست، پیشگیری می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر یزد، محمدمهدی نیکونژاد اظهار کرد: با توجه به نیاز شورای شهر و شهرداری نسبت به تصمیم‌گیری بهتر در رابطه با اموال و املاک در اختیار شهرداری، قرار شد بانک اطلاعات املاک شهرداری یزد تکمیل و به‌روز رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه این بانک تا اردیبهشت ۱۴۰۱ تهیه می‌شود، ادامه داد: آنچه که در شهرداری یزد تصمیم‌گیری شده است، شهردار و مدیران سایر مناطق پنچ‌گانه شهرداری تا اردیبهشت ماه سال آینده فرصت دارند تا نسبت به تهیه و تکمیل این بانک و در اختیار قرار دادن آن به شورا و شهرداری اقدام کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: از جمله مزایای این بانک می‌توان به بحث جلوگیری از گسترش افقی شهر که در شرایط فعلی نیز به صلاح شهر نیست اقدام کرد.

وی افزود: از دیگر زمینه‌های استفاده از این اطلاعات می‌توان در بحث سرمایه‌گذاری مناطق شهری با توجه به ظرفیت‌ها و نیازهای موجود در مناطق، اجرای پروژه‌های فرهنگی و ورزشی و گسترش فضاهای سبز شهری و محلات اشاره کرد.

کد خبر 555103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.