پلتفرم دیگو فایننس ۱۰ میلیون دلار هک شد

تیم پلتفرم دوج فایننس فاش کرد: آدرس‌های ارائه‌کننده نقدینگی در استخرهای استخراج به خطر افتاده است و هکرها را قادر می‌کند ۱۰ میلیون دلار جذب و هک کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این هک باعث شد توکن اصلی آن (DEGO) با بیست درصد کاهش لحظه‌ای به ۳.۴۷ دلار برسد. سرمایه‌گذاران سریعاً از این موقعیت استفاده کردند و توکن را خریداری کردند که منجر به بازیابی ۱۵ درصدی آن به ۴ دلار شد.

تیم دیگو فایننس گفت: ما همه ذی‌نفعان را در مورد آخرین پیشرفت‌ها بروز نگه می‌داریم و همچنین با تیم‌های امنیتی معتبر درباره نحوه شناسایی هکر و بازیابی ضرر صحبت خواهیم کرد. ما از هکر می‌خواهیم که جلو بیاید و ارتباط برقرار کند.

دیگو فایننس یک پروتکل جدید NFT و DeFi است که دو عملکرد را انجام می‌دهد. یعنی به عنوان یک سیستم ان‌اف‌تی باز و مستقل عمل می‌کند تا زنجیره متقاطع را برای زیرساخت‌های دو لایه ارائه کند. این پروژه بر روی زنجیره‌های بلوکی متعددی مانند زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ، اتریوم و موارد دیگر ساخته می‌شود و به پروژه‌های بلاک چین اجازه می‌دهد تا کاربران بیشتری را جذب کنند، توکن‌ها را توزیع کنند و برنامه‌های کاربردی NFT متنوع‌تری توسعه دهند.

کد خبر 555092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.