از اعتماد مجموعه ذوب‌آهن ممنونم/ حضور در اصفهان و ذوب‌آهن سعادتی برای من است

مدافع جدید ذوب‌آهن اصفهان گفت: حضور در تیم با اصالت و قدیمی ذوب‌آهن یک سعادت است. باید این تیم را به جایگاه شایسته‌اش بازگردانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پنجره زمستانی برای تقویت تیم در نیم‌فصل دوم و حساس پیش رو، سبزپوشان اصفهان به سراغ یک بازیکن دیگر از خراسان رفتند و حسام پورهاشم مدافع چپ ۲۵ ساله سابق تیم‌های گل‌گهر و پدیده را با قرارداد رسمی به مدت یک‌ونیم فصل به خدمت گرفتند. پورهاشم توانایی بازی در پست‌های دفاع چپ و وینگر چپ را دارا است. وی پس از حضور پنج ساله در گل‌گهر سیرجان و صعود به لیگ برتر با این تیم، دو فصلی بود که در تیم فوتبال پدیده خراسان توپ می‌زد و سرانجام در روزهای تیره و تاریک مشهد از این تیم جدا شد و به اصفهان آمد تا در جمع ذوبی‌ها قرار بگیرد. گفت‌وگویی با مدافع جدید گاندوهای اصفهانی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

از تیم پدیده بگویید؛ شرایط خوبی ندارد و شما هم در نهایت از این تیم جدا شدید؟

در پدیده، اول فصل را خیلی بد آغاز کردیم؛ پنجره نقل و انتقالاتی تیم بسته بود و مشکلات مدیریتی هم به آن اضافه شده بود. شرایط خوب پیش نمی‌رفت و به یک‌باره تیم از هم پاشید و من در نهایت تصمیم گرفتم نیم‌فصل از پدیده جدا شوم. برای تیم خوب پدیده آرزوی موفقیت می‌کنم.

چه شد که به ذوب‌آهن آمدید و نحوه پیوستن شما به این تیم چگونه بود؟

با آغاز پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی مهدی تارتار با مدیر برنامه‌های من در خصوص پیوستنم به ذوب‌آهن صحبت کرد و من هم این موضوع را با باشگاه در میان گذاشتم و به صورت توافقی با فسخ قرارداد از پدیده جدا شدم؛ ذوب‌آهن نیز برای فسخ قرارداد از طریق هزینه‌های مالی همکاری کرد و در نهایت به مدت یک‌ونیم فصل به ذوب‌آهن پیوستم.

پیشنهادات دیگری هم داشتید؟ چرا ذوب‌آهن را انتخاب کردید؟

از دو باشگاه دیگر نیز پیشنهاد داشتم؛ اما ذوب‌آهن یک تیم با اصالت و قدیمی است و سعادت هر بازیکنی است که در شهر اصفهان و این تیم بازی کند. شاید هواداران ذوب‌آهن اندازه سرخابی‌ها نباشند اما پرشور و عاشق هستند.

در چند فصل اخیر ذوب‌آهن از روزهای اوج خود فاصله گرفته است؛ فکر می‌کنید این تیم چه زمانی به اوج برمی‌گردد؟

در این مدت شرایط را لمس نکرده‌ام، نمی‌دانم مشکل از کجا بوده و نمی‌توانم نظر خاصی در این رابطه بدهم؛ اما قبول کردم که در این وضعیت به ذوب‌آهن بیایم و تا جایی که می‌توانم به این تیم کمک کنم، چون جایگاه ذوب‌آهن با این هواداران و در شهر فوتبالی اصفهان، اینجای جدول نیست‌. باید کمک کنیم تا ذوب‌آهن جایگاه واقعی خود را هرچه زودتر به‌دست بیاورد.

از زمان ملحق‌شدنتان به ذوب‌آهن، نظرتان در رابطه با این تیم چیست؟

چند روزی است که با ذوب‌آهن تمرین می‌کنم. قرار شده مدیران حمایت کنند و تیم ذوب‌آهن خیلی زودتر به اوج برگردد. این تیم، بازیکنان خوبی در اختیار دارد و در نیم‌فصل دوم مهره‌های مناسبی جذب کرده‌، ضمن اینکه تارتار هم مربی جوان و با دانشی است و بازیکنانش را به خوبی می‌فهمد. یکی دیگر از دلایل حضورم در ذوب‌آهن مهدی تارتار بود.

صحبت پایانی؟

از اعتماد مجموعه ذوب‌آهن و کادر فنی بابت انتخاب من در این تیم ممنونم و امیدوارم بتوانیم نیم‌فصل دوم نتایج خوبی برای نماینده شایسته اصفهان رقم بزنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

گفت‌وگو از: علی کریمی_ خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 554982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.