انفجار گاز پیک‌نیک در یک منزل مسکونی حادثه آفرید

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: وقوع انفجار منزل مسکونی منجر به مجروحیت شدید یک پسر جوان و خسارت به ساختمان منزل در سلطان‌آباد شد، علت اولیه این حادثه نشت و تجمع گاز از پیک‌نیک اعلام شد.

محمد هادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان جزئیات این حادثه اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع انفجار در یک منزل مسکونی و مجروح شدن یک نفر، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاه ۱۸ را به محل حادثه در سلطان‌آباد اعزام کرد.

وی افزود: انفجار در خانه‌ای ویلایی به وقوع پیوسته بود که این حادثه ضمن بروز آتش‌سوزی منجر به سوختگی یک مرد جوان ساکن این منزل و تخریب دیوارها و شکسته شدن درب و پنجره‌ها شده بود که نجاتگران و آتش‌نشانان بلافاصله با نجات این فرد از میان آوارها، فرد مصدوم را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، ادامه داد: نیروهای امدادرسان در جریان این عملیات جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و پس از ایمن‌سازی در کمترین زمان ممکن شعله‌های آتش را مهار نمودند.

قانع گفت: علت اولیه این حادثه نشت و تجمع گاز از پیک‌نیک اعلام شد.

کد خبر 554973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.