حضور حماسی ملت ایران همواره دشمنان نظام را مأیوس کرده است

شهردار باغبهادران گفت: حضور حماسی مردم بار دیگر نشان داد ملت ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

حجت‌الله امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، حضور مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن را نشانه ادامه مسیر ارزش‌های انقلاب دانست و اظهار کرد: حضور حماسی و انقلابی مردم ایران در راهپیمایی بیست و دوم بهمن نشانه رشد، تعالی و، بالندگی و بلوغ آنان است که علی‌رغم وجود تنگناها، مشکلات و گلایه‌مندی‌ها با هوشیاری و بصیرت بی‌همتای خود در عرصه‌های مختلف پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند و دنیا را مبهوت عزمت و اقتدار خود می‌کنند.

وی دهه مبارک فجر را تجلی عینی و شکوهمند حماسه و سرافرازی ملت ایران دانست، افزود: شهروندان باغبهادران امروز همگام با دیگر شهروندان شهرهای ایران از همه اقشار و گروه‌های سنی و با سلایق مختلف به میدان آمدند و حماسه‌ای دیگری را رقم زدند و این حضور قطعاً زمینه‌ساز روزهای بهتر برای توسعه است.

شهردار باغبهادران با بیان اینکه حضور حماسی ملت ایران همواره دشمنان نظام را مأیوس کرده است، تصریح کرد: این حضور حماسی مردم بار دیگر نشان داد ملت ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند و این مسئله دشمنان را بیش از پیش ناامید کرده است و در ادامه مسیر نیز انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردمی به پیشرفت‌های خود ادامه خواهد داد.

وی نقشه شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را چشم‌پوشی کامل از دستاوردهای انقلاب دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده در تاریخ معاصر سبب تغییر مسیر تاریخ شد و بر همین اساس دستاوردها و توفیق‌های انقلاب اسلامی باید در طول ایام مختلف سال به شایستگی برای نسل‌های جوان و جهانیان روایت و تبیین شود.

امینی دعوت به جهاد تبیین را یکی از الزامات تحقق بیانیه "گام دوم انقلاب" دانست و اضافه کرد: دشمنان در این برهه زمانی بر روی عملیات روانی، جنگ شناختی، ادراکی و جنگ رسانه‌ای متمرکز شدند، از این رو بهترین راه مقابله با جنگ همه جانبه استکبار جهانی، توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری باغبهادران در تلاش است تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مسیر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان شهر گام بردارد و این مهم را در تمام زمینه‌ها به گونه فنی و هنری دنبال خواهیم کرد.

کد خبر 554953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.