خودباوری و تکیه بر توان داخلی رمز عبور از مشکلات است

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان گفت: هر جایی که ملت ایران مقاومت کرد دشمن شکست خورده و این نتیجه صبر و مقاومت ملت ایران است، و این امر امروز در مذاکرات مشهود است چرا که ملت ایران تحریم‌ها را پذیرفته‌اند و رمز شکست آن را خوداتکایی و توجه به توان داخلی می‌دانند.

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با پیروی از ولایت فقیه زمان خود در بیست و دوم بهمن ۵۷ در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند و نظام منحوس ستمشاهی را با وحدت و پشتیبانی بنیانگذار جمهوری اسلامی از صحنه روزگار حذف کردند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی مبتنی بر تعالیم نبوی و محوریت حرکت مردم به دست بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) و حمایت همه جانبه ملت ایران بنا نهاده شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان تصریح کرد: امروز چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور همه اقشار مردم در راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن در سراسر میهن اسلامی جشن گرفته شد که نشان از بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره)، میثاق با مقام معظم رهبری و دفاع تا پای جان از نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان‌های شهدا و امام راحل است.

وی استکبارستیزی را هویت انقلاب اسلامی ایران دانست و ادامه داد: مردم همیشه در صحنه شهرستان لنجان در شهرهای ۹ گانه و روستاهای تابعه با حضور در راهپیمایی دشمن شکن بیست و دوم بهمن، حماسه‌ای دیگر خلق کردند تا بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدا تجدید میثاق کرده باشند.

محمدی فشارکی اضافه کرد: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا در آستانه مناسبت‌های مختلف انقلاب اسلامی، تلاش می‌کند، این رویدادها و روزها را که یوم‌الله هستند در نگاه ملت ایران تضعیف کند اما با حمایت مردمی شاهد عقب‌نشینی جبهه استکبار بوده‌ایم و حضور حماسی امروز ملت ایران بار دیگر نشان داد هیچ حرکت و تلاشی برای به عقب راندن انقلاب به ثمر نخواهد نشست.

وی تصریح کرد: نمونه بارز دیگر حمایت مردم از نظام، حمایت آنان از مسئولان در مذاکرات هسته‌ای است که چندین سال نیز به طول انجامیده است و مردم چشم انتظار به ثمر نشستن با عزت آن هستند، مسئولان نظام نیز با حضور در مذاکرات، تلاش لازم را برای گشودن گره‌ای از مشکلات مردم انجام می‌دهند.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان خودباوری و تکیه بر توان داخلی را رمز عبور کشور از مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: هر جا که ملت ایران مقاومت کرد دشمن شکست خورده و این نتیجه صبر و مقاومت ملت ایران امروز در مذاکرات مشهود است چراکه ملت ایران تحریم‌ها را پذیرفته‌اند و رمز شکست آن را خوداتکایی و توجه به توان داخلی می‌دانند.

وی با اشاره به آینده انقلاب اسلامی و امیدها و نویدها، ادامه داد: ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف با حرکت در مسیر شعار "ما می‌توانیم" به قله‌های رفیع از پیشرفت دست یافته است و این نویدها و امیدها در کلام امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نمایان است و نخبگان، جوانان، دانشمندان و آحاد مردم تحقق این مهم را به اثبات رسانده‌اند.

محمدی گفت: ملت ایران حمایت خود را از انقلاب، رهبری، مسئولان خادم و صدیق خواهند داشت و این حمایت و حضور حماسی مردم قطعاً در مذاکرات پیش رو اثر خود را نشان خواهد داد و توطئه دشمنان را خنثی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: آن دسته از افرادی که معتقد هستند تنها راه عبور از مشکلات به نتیجه رسیدن مذاکرات است نیز این تجربه به آنها ثابت کرده آن چیزی که می‌تواند گره گشای مشکلات باشد خودباوری و حضور در صحنه عمل مسئولان است و پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب به معنای واقعی کلمه می‌تواند نقشه راهی کامل و جامع در عبور از مشکلات باشد.

کد خبر 554920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.