انقلاب سفید رژیم طاغوت وابستگی به بیگانگان را درپی داشت

امام‌ جمعه فریدون‌شهر گفت: رژیم طاغوت با عناوین تساوی حقوق زن و مرد و تشکیل سپاه دانش و القای نظام ارباب رعیتی انقلاب سفید را راه‌اندازی کرد که وابستگی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به بیگانگان را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهر فریدون‌شهر، اظهار کرد: شعار نه شرقی نه غربی به معنای نفی نظام سلطه است و با پیروزی انقلاب به این شعار که برگرفته از آیه قرآن است عمل کردیم.

وی با بیان اینکه زندگی در حکومتی که شاه آن برده بیگانه باشد برای مردم قابل تحمل نیست، گفت: نفت کشور فروخته می‌شد اما دستاوردی به دست نمی‌آوردیم.

امام‌جمعه فریدون‌شهر گفت: تاریخ ظلم رژیم طاغوت و عدم استقلال ملت در تصمیم‌گیری‌های کشور ثبت شده است هرچند دشمن با لجن پراکنی ذهن جوانان را شست‌وشو می‌دهد و اجازه دیدن حقایق انقلاب را به آنها نمی‌دهد.

وی افزود: رضاشاه پهلوی در چاپ نخست کتابش «مأموریت برای وطنم» اعتراف کرده است که متفقین مصلحت را در این دیدند که بنده شاه کشور باشم و این یعنی تصمیم گیرنده کشور بیگانگان بودند.

حجت‌الاسلام شامحمدی با اشاره به اینکه شاه با توزیع رایگان تغذیه در مدارس تصمیم داشت دانش‌آموزان را به نفع فرهنگ غرب تربیت کند، گفت: رژیم طاغوت با عناوین تساوی حقوق زن و مرد و تشکیل سپاه دانش و القای نظام ارباب رعیتی انقلاب سفید را راه‌اندازی کرد که وابستگی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به بیگانگان را به همراه داشت.

کد خبر 554916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.