انقلاب اسلامی خاستگاه طلوع آفتاب معنویت است

شهردار دولت‌آباد در آیین راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با تبریک سالگرد چهل و سومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از حضور گسترده مردم دولت‌آباد در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه قدردانی کرد.

محمدحسن یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، بیست و دوم بهمن ماه را روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق اسلام و تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملت دانست و اظهار کرد: این ایام‌الله در عصر اسارت انسان، برگی جدید در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‌انداز کرد.

وی افزود: این روز عزیز و فرخنده، فرصتی است بس ارزشمند که به یاد آوریم مدیون از خودگذشتگی، رشادت و ایثار شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب شد.

شهردار دولت‌آباد افزود: این ایام، ایام تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب و عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسلی است.

وی تصریح کرد: ۲۲ بهمن سبب شد تا نسل جدید با رشادت‌های یک ملت برای رسیدن به انقلاب اسلامی آشنا شوند و دستاوردهای نظام اسلامی را درک نمایند.

یاری گفت: انقلاب اسلامی خاستگاه ارزش‌های اسلامی و طلوع آفتاب معنویت، در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ با رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بود، انقلابی که برهه‌ای از تاریخ این مرز و بوم کهن بوده و برگ زرینی را در تاریخ دنیا گشوده است.

وی اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه دولت‌آباد با حضور حماسه‌آفرین خود در جشن و مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری را در دفتر ایران اسلامی ثبت نمودند.

کد خبر 554910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.