با مدیریت جهادی و عمل‌گرایی می‌توان توسعه همه جانبه را رقم زد

شهردار زرین‌شهر گفت: برای حل مشکلات شهر و شهروندان همواره باید به دنبال مدیریت خلاق و نوآور بود و در این مسیر در دوره ششم مدیریت شهری زرین‌شهر به دنبال جوان‌گرایی همراه با هوشمندی، شفافیت، ابتکار و شجاعت هستیم چراکه تنها با مدیریت جهادی و عمل‌گرایی می‌توان مشکلات شهرها را حل کرد.

حسین اسماعیلی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز ملت فهیم ایران اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه، بیدارتر و بالنده‌تر از هر برهه زمانی در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستاده است و با حضور معنادار خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن استوارتر از گذشته در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی مسیر تاریخ که همراه در جهت اهداف مستکبران عالم بود، تغییر یافت، افزود: دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چهار دهه اخیر با تکیه بر توطئه‌های متعدد به دنبال ناامید کردن مردم بود تا در مواقع ضروری، به‌خصوص در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه حضور نداشته باشند.

شهردار زرین‌شهر با بیان اینکه شرایط حساس کنونی کشور، تهدیدها و هجمه‌های همه جانبه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است، تصریح کرد: به لطف خداوند و بصیرت مثال‌زدنی مردم ایران به‌خصوص نسل جوان، علی‌رغم همه توطئه‌ها به وظیفه ملی خود جامه عمل پوشانده است و با ادای دین به انقلاب و نظام اسلامی از این پیچ تاریخی، با شکوه هرچه بیشتر عبور کردیم.

وی ادامه داد: با حضور حماسی ملت ایران در جشن پیروزی انقلاب مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب وارد شد و این مسئله به خوبی نشان می‌دهد هر قدمی که با وحدت برمی‌داریم تیری به چشم آمریکا و خاری در چشم دشمنان ملت ایران و انقلاب خواهد بود.

اسماعیلی احمدی اضافه کرد: حماسه پرشور شهروندان در روزهای کرونایی این بار به شکلی متفاوت و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در فجر چهل و سوم رقم خورد و به خوبی نشان دادند برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان تکلیفی دینی، انقلابی و ضرورتی تاریخی محسوب می‌شود و با این حضور به همه جهان نشان دادند که ملت ایران در همه حال پای همه آرمان انقلاب، امام، شهدا و رهبری ایستاده‌اند و از آن دفاع می‌کنند.

وی تصریح کرد: خلق این حماسه بزرگ تنها در پرتو انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار آن حضرت امام خمینی (ره) و هدایت‌های پیامبرگونه خلف شایسته‌اش، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و لبیک رسای امت همیشه در ایران به ندای انقلاب و رهبران الهی رقم خورد و این حضور حماسی وظیفه ما مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: ما در چهل ساله اول انقلاب تجربه‌های بسیاری آموختیم و امروز در آغاز فصل جدیدی از زندگی جمهوری اسلامی ایران قرار داریم و بر همین اساس پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق آن یک اصل به شمار می‌آید چراکه تبیین و اجرای این بیانیه ارزشمند، زمینه‌ساز پیشرفت کشور در همه عرصه‌ها است.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب اصول بنیادی مدیریتی هدف نهایی است، افزود: وظیفه شهرداری‌ها در فراهم کردن بسترها و زیرساخت‌های لازم برای تحقق توصیه‌های هفت‌گانه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بسیار خطیر است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم در مجموعه شهرداری زرین‌شهر تحولات سازنده‌ای را در مسیر مدیریت شهر رقم بزنیم.

اسماعیلی احمدی تصریح کرد: برای حل مشکلات شهر و شهروندان همواره باید به دنبال مدیریت خلاق و نوآور بود و در این مسیر در دوره ششم مدیریت شهری زرین‌شهر به دنبال جوان‌گرایی همراه با هوشمندی، شفافیت، ابتکار و شجاعت هستیم چراکه تنها با مدیریت جهادی و عمل‌گرایی می‌توان مشکلات مدیریت و توسعه همه جانبه شهرهای ایران را رقم زد.

کد خبر 554908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.