پدافند هوایی اجازه ورود هیچ پرنده بدون مجوز به آسمان کشور را نخواهد داد

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب در مراسم بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پدافند هوایی اجازه ورود هیچ پرنده بدون مجوز به آسمان کشور را نخواهد داد و با صلابت و اقتدار به آن پاسخی کوبنده و قاطع خواهد داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم علی اسدی فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب در مراسم پنجمین طرح مردم یاری و کمک های مومنانه که به همت کارکنان منطقه پدافند هوایی غرب برگزار شد، با بیان اینکه دهه فجر فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان است، گفت: جایگاه رفیع امروز ایران به ویژه نیروهای مسلح به پشتوانه حمایت مردم و تعهد و وطن پرستی جوانان این سرزمین بوجود آمده است.
وی افزود: ایام دهه فجر، تداعی کننده روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ و شهیدپرور ایران است.

امیر سرتیپ دوم اسدی با تشریح برخی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین و اساسی‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی، قیام مردم با پیروی از اندیشه های مدبرانه و دلسوزانه بنیانگذار انقلاب بود که حقیقتاً ایشان دغدغه ای جز پایان دادن وابستگی به بیگانگان و عزتمندی ایران و ایرانی نداشتند.

وی با اشاره به نقش ارزشمند پدافند هوایی و بویژه سایت رادار شهدای سوباشی در دوران دفاع مقدس تا به امروز، تصریح کرد: پدافند هوایی اجازه ورود هیچ پرنده بدون مجوز به آسمان کشور را نخواهد داد و با صلابت و اقتدار به آن پاسخی کوبنده و قاطع خواهد داد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب ادمه داد: یکی از شعارهای اساسی انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفان است. رهبر کبیر انقلاب همواره بر رسیدگی به وضعیت مستضعفان و محرومان جامعه و رفع مشکلات آنان تاکید داشتند و می فرمودند: «گمان نمی‏‌کنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود داشته باشد.»
وی ادامه داد: منطقه پدافند هوایی غرب به‌مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، اقدام به برگزاری پنجمین مرحله از طرح اهدای کمک‌های مؤمنانه کرده است.
امیر سرتیپ دوم اسدی ادامه داد: علاوه بر کمک مومنانه، طرح مردم یاری با حضور پزشکان منطقه پدافند هوایی غرب در شهرستان شیرین‌سو انجام شد.
گفتنی است؛ دستگاه اکسیژن‌ساز و کپسول اکسیژن و بسته های معیشتی در قالب نهضت کمک‌های مؤمنانه توسط منطقه پدافندهوایی غرب در میان نیازمندان شهرستان شیرین‌سو و روستاهای تابعه توزیع شد.

کد خبر 554906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.