مسئولین مانع تعطیلی پروژه تونل بویین میاندشت - خوانسار شوند

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: پیمانکار پروژه تونل بویین میاندشت - خوانسار تصمیم به تعطیلی پروژه دارد و لازم است راه و شهرسازی و فرمانداری و نماینده شهرستان در مجلس ورود و مانع تعطیلی پروژه شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسن اسکندری امروز _جمعه بیست‌ و دوم بهمن‌ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت، اظهار کرد: از آنجایی‌که مبارزه با طاغوت و خط کفر جز بعثت انبیا است؛ انقلاب اسلامی نشأت گرفته از همین موضوع است و باید این منش در مسیر حرکت مسلمانان قرار گیرد.

وی افزود: کسانی که تصمیم دارند در مسیر انقلاب خسته نشود باید روحیه انقلابی را حفظ کنند؛ اگر در مسیر سردار سلیمانی و شهید حججی حرکت نکنیم برای انقلاب کاری نکردیم.

امام‌جمعه بویین میاندشت با اشاره به اینکه روز حماسه و ایثار شهرستان بویین میاندشت نماد انقلابی بودن مردم این منطقه است، گفت: در گام دوم انقلاب دستاوردهای انقلاب چشمگیرتر خواهد بود و چشم جهان را خیره‌تر خواهد کرد.

اسکندری با بیان اینکه استمرار انقلاب از ایجاد انقلاب مهم‌تر است، افزود: مانع تراشی‌های زیادی برای جلوگیری استمرار انقلاب انجام شد، اما ناکام ماند.

وی گفت: اکنون دشمن به دنبال ترور ادراکی جامعه است که در این زمینه باید جهاد تبیین صورت پذیرد تا زحمات انقلاب به بار بنشیند.

امام‌جمعه بویین میاندشت خاطرنشان کرد: پیمانکار پروژه تونل بویین میاندشت- خوانسار تصمیم به تعطیلی پروژه دارد و لازم است اداره راه و شهرسازی، فرمانداری و نماینده شهرستان در مجلس به این موضوع ورود کرده و مانع از تعطیلی پروژه شوند.

اسکندری با قدردانی از اقدام به موقع نیروی انتظامی شهرستان در دستگیری سارقان مسلح، گفت: در کنار نیروهای انتظامی هستیم و از آنان حمایت قاطع داریم و از ریاست دادگستری شهرستان خواستارم نسبت به این موضوع نگاه ویژه داشته باشد.

کد خبر 554900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.