دستگاه‌های دولتی چادگان در اجرای قوانین پیشتاز باشند

امام‌جمعه چادگان با اشاره به اینکه در اجرای قوانین دستگاه‌های دولتی چادگان پیشتاز باشند، گفت: قانون برای اجرای عدالت و امنیت اجتماعی وضع شده است و هیچ گونه ظلمی نباید در حق کشاورزان و دامداران شهرستان صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید محمود بنی‌جمالی در خطبه‌های نماز جمعه شهر چادگان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در امتداد حکومت علوی و زمینه ساز حکومت مهدی موعود (عج) است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ سیاسی جهانی معاصر بود و موجب برهم زدن معادلات سیاسی جهان به نفع مستضعفین و علیه مستکبرین شد.

وی افزود: نور انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را در نوردید و نظام کمونیسم که داعیه‌دار عالم شده بود را در هم کوبید و به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

امام‌جمعه چادگان گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای نرم‌افزاری بسیاری در جهان داشت که نمونه بارز آن تشکیل جبهه مقاومت و زمینه سازی ظهور حکومت حضرت مهدی (عج) است.

بنی‌جمالی افزود: امروز جمهوری اسلامی بلای جان استکبار جهانی شده است و با استقامت استکبار جهانی را نابود خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تمدن لذت‌گرا زودگذر است، اما تمدن اسلامی ماندگار خواهد ماند، گفت: در این جهان وانفسای مادیات انقلاب اسلامی از معنویت و صلح و دوستی و مردمی بودن دم می‌زند.

امام‌جمعه چادگان گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نظام ارباب رعیتی بر کشور حاکم بود، اما در دوران انقلاب ارباب واقعی مردم هستند.

بنی‌جمالی افزود: امروز مسئولین نظام نباید نسبت به مردم برتری نشان دهد باید زندگی آنان هم تراز با زندگی مردم باشد.

وی با بیان اینکه مسئولین در خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند، گفت: مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند و از نظام راضی هستند و اگر نارضایتی است به دلیل ناکارآمدی و نگاه تبعیض‌گونه مدیران است.

امام‌جمعه چادگان با اشاره به اینکه در اجرای قوانین دستگاه‌های دولتی چادگان پیشتاز باشند، افزود: قانون برای اجرای عدالت و امنیت اجتماعی وضع شده است و هیچ گونه ظلمی نباید در حق کشاورزان و دامداران شهرستان شود.

کد خبر 554898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.