حمایت مردم از نظام، وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به رغم وجود سویه‌هایی از کرونا، مردم حمایت خود از نظام را اعلام کردند، گفت: این موضوع وظیفه مدیران کشور را سنگین‌تر می‌کند به طوری که لازم است با شتاب بیشتری به تحقق آرمان‌های نظام اسلامی فکر کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مردم ایران در طول دهه‌های گذشته جدی‌ترین اقدامات را در راستای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی گذشته انجام داده‌اند؛ بیست و دوم بهمن‌ماه همواره به عنوان یک جشن ملی در کشور ما گرامی داشته شده است و این روزها به رغم وجود سویه‌هایی از کرونا مردم حمایت خود از نظام را اعلام می‌کنند.

وی تاکید کرد: حمایت‌های مردم وظیفه مدیران کشور را سنگین‌تر می‌کند به طوری که لازم است با شتاب بیشتری به تحقق آرمان‌های نظام اسلامی فکر کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول چندین سده گذشته ایرانیان همواره به دنبال استقلال و بر عهده گرفتن مسئولیت‌هایی برای توسعه و پیشرفت بوده‌اند، افزود: انقلاب اسلامی توانست در این ۴۳ سال دستاوردهای علمی بزرگی کسب کند و ظرفیت‌های ایران را به جهانیان نشان دهد.

تبلور روحیه فداکاری و ایثار در ملت ایران پس از انقلاب اسلامی

مقتدایی با اشاره به تبلور روحیه فداکاری و ایثار در ملت ایران پس از انقلاب اسلامی، گفت: به رغم همه تلاش‌هایی که نظام سلطه در طول سالیان پس از انقلاب انجام داد تا مسیر انقلاب را منحرف و مجدداً سلطه‌گری‌های خود را در ایران ادامه دهد، نتوانسته به نتایج مطلوب خود برسد.

وی اضافه کرد: دردسرهای بزرگی برای کشور ایران ایجاد شد که فقط یکی از آنها دوران هشت ساله بود که در آن نظام سلطه تلاش کرد از طریق جنگ، ایران را متوقف کند اما آن اقدام نتیجه‌ای جز پیشرفت بیشتر و ظهور دستاوردهای علمی فراوان به دنبال نداشت.

ایران ظرفیت‌ها و قابلیت‌های علمی بسیاری در اختیار دارد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس آمارهای مراکز بین‌المللی علم‌سنجی، جمهوری اسلامی ایران بالاترین شتاب رشد علمی دنیا را در اختیار داشته و تلاشگران عرصه دانش توانسته‌اند ده‌ها پیشرفت تکنولوژیک را در کشور با یکدیگر ترکیب کنند که از جمله آن می‌توان به خلق و معرفی علوم مهمی نظیر نانوتکنولوژی در بالاترین سطح اشاره کرد.

مقتدایی با بیان اینکه جمهوری اسلامی اکنون در زمینه تأمین نیازهای دارویی حرف‌های قابل توجهی برای گفتن دارد، گفت: انواع پرتو درمانی‌ها و رادیو داروها در ایران تولید شده و در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود. جمهوری اسلامی موجود زنده به فضا می‌فرستند و بیشترین حد توسعه در زمینه‌های علوم زیستی و مباحث ژنتیک را دنبال می‌کند که نشاندهنده ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار آن است.

کد خبر 554865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.