حضور پرشور مردم باز هم مشت محکمی بر دهان آمریکا زد

فرماندار اصفهان با بیان اینکه امسال هم با حضور پرشور مردم در مراسم ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان آمریکا و دشمنان قسم خورده کشورمان زده شد، گفت: ملت با حضور پرشور خود همراه با شادابی و نشاط به صحنه آمدند که این اقدام آن‌ها ستودنی و تماشایی است.

محمدعلی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به شور و نشاط ملت در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: در حال حاضر با حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، استقبال بی‌نظیر و تاریخی آنها را از این مراسم را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: شور و نشاط در خانواده‌ها و اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان موج می‌زند و بازهم ۲۲ بهمن تماشایی و پرشور و نشاطی توسط مردم رقم خورده است.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: امسال هم با حضور پرشور مردم در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مشت محکمی بر دهان آمریکا و دشمنان قسم خورده کشورمان زده شد، ملت با حضور و شادابی و نشاط به صحنه آمدند که این اقدام آن‌ها ستودنی و تماشایی است.

وی اضافه کرد: امیدواریم باز هم ملت با انسجام و وحدت خود همچنان تحت رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) راه‌های پیشرفت و تعالی کشور را طی کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی نیز در حد توان خود برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم ۲۲ بهمن همکاری کردند؛ عظمت، شور، نشاط و مشارکت مردم به گونه‌ای است که سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران همچون سال‌های گذشته شکوهمند و با عزت در حال برگزاری است.

کد خبر 554858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.