کلنگ‌زنی پروژه چمن مصنوعی منطقه ۱۱ در آینده نزدیک

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: کلنگ پروژه زمین‌ چمن مصنوعی جنب پارک مدافعان حرم در هفته‌های آینده به زمین زده خواهد شد؛ پروژه شاخصی که با اجرای آن احداث دیگر زمین‌های چندمنظوره ورزشی در این منطقه پیگیری‌ می‌شود.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص عملیات عمرانی خیابان شهدای غربی منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: خیابان شهدای غربی یکی از خیابان‌های شمالی و جنوبی در محور خیابان امام رضا (ع) است که با توجه به آزادسازی‌های انجام شده، مراحل پایانی احداث را پشت سر می‌گذارد.

وی با اشاره به مختصات خیابان شهدای غربی، افزود: طول این خیابان یک‌هزار متر و عرض ۲۵ متر است که از خیابان امام رضا (ع) به سمت خیابان عماد سیادت امتداد می‌یابد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای خیابان شهدای غربی که بخشی به منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان و بخشی به شهرداری خمینی‌شهر مربوط می‌شود، حدود ۱۰ میلیارد تومان است که پس از تکمیل در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های منطقه ۱۱ شهرداری، اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه چهارراه تقاطع امام رضا (ع) به حسین‌آباد که به عنوان یکی از مطالبات مردمی از ماه‌ها قبل آغاز شده است، تا دو هفته آینده تکمیل خواهد شد.

محمدحسینی با اشاره به عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی این منطقه، تصریح کرد: از دیگر پروژه‌هایی‌که در هفته‌های آینده کلنگ‌زنی خواهد شد، زمین چمن مصنوعی جنب پارک مدافعان حرم است؛ پروژه شاخصی که با اجرای آن احداث دیگر زمین‌های چندمنظوره ورزشی در این منطقه پیگیری می‌شود.

وی با بیان این‌که از دیگر مباحث مهم در مناطق حاشیه‌ای، سرانه‌های متفاوت است گفت: در این منطقه موضوع سرانه‌های ورزشی‌را به طور جدی دنبال می‌کنیم. عملیات اجرایی احداث خیابان کاتب‌اصفهانی با عرض ۲۴ متر و طول ۶۰۰ متر حدفاصل خیابان امام رضا (ع) تا خیابان شهدای لیمجیر در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

کد خبر 554856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.