پیش‌بینی بودجه ۵۲۸ میلیارد تومانی برای شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: ۵۲۸ میلیارد تومان برای بودجه سال آینده شهرداری شهرکرد پیش‌بینی شده که درآمدهای آن ناشی از عوارض عمومی، اختصاصی و بهای خدمات، وجوه و اموال، کمک‌های اعطایی دولت و واگذاری دارایی سرمایه‌ای و مالی است و نسبت به سال گذشته حدود ۱۱۸ میلیارد تومان افزایش داشته است.

محمدرضا بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: محورهای بودجه در مصارف کالبدی، شهرسازی، محیط زیست، خدمات شهری، ایمنی و مدیریت بحران، حمل‌ونقل و ترافیک، خدمات مدیریتی و اجتماعی و فرهنگی است.

وی افزود: ۵۲۸ میلیارد تومان برای بودجه سال آینده شهرداری شهرکرد پیش‌بینی شده است که درآمدهای آن ناشی از عوارض عمومی، اختصاصی و بهای خدمات، وجوه و اموال، کمک‌های اعطایی دولت و واگذاری دارایی سرمایه‌ای و مالی است.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد با بیان این که شهرداری حدود ۱۴۷ پروژه عمرانی پیشنهاد داده است که حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مصارف عمرانی و بازپرداخت تسهیلات است، ادامه داد: بودجه شهرداری نسبت به سال گذشته حدود ۱۱۸ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بودجه پیش‌بینی شده حتماً محقق نمی‌شود و تنها یک پیشنهاد است، زیرا در قبال درآمدها، هزینه‌هایی پیش‌بینی می‌شود که افزایش آن با توجه به برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار دارد و در این راستا بودجه، حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از میزان واقعی امسال بیشتر پیش‌بینی شده است تا بتوانیم پروژه‌های بزرگ‌تری مانند کمربندی، تقاطع‌های غیرهمسطح و برج‌های دوقلو را برای توسعه شهر مدیریت کنیم.

بیاتی اضافه کرد: هر چه اعتبار بیشتری در دست باشد، می‌توان اقدامات بیشتری برای رفع مشکلات شهر و شهروندان انجام داد. شهرداری با توجه به درآمدهای خود باید هزینه کند و از نظر قانونی نمی‌توان هزینه مازاد برای شهرداری ایجاد کرد؛ لذا باید مدیریتی دقیق و کارآمد در این زمینه داشته باشیم تا به نتایج مؤثری دست یابیم.

کد خبر 554797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.