از جشن "به قامت پرچم" در ضلع جنوبی پل خواجو تا نورافشانی آسمان شهر

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از جشن "به قامت پرچم" در ضلع جنوبی پل خواجو و نورافشانی آسمان شهر، به عنوان دو برنامه شاخص در شب پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید علی معرک نژاد در برنامه رادیویی "صدای شهر" ضمن تبریک ایام الله دهه‌فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در ایام دهه‌فجر در حوزه‌های مختلف شهرداری اصفهان تلاش زیادی برای آذین‌بندی، چراغانی، فضاسازی محیطی و اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری انجام شد تا ایام بسیار خوبی برای اقشار مختلف مردم رقم بخورد.

وی ادامه داد: نقطه عطف این برنامه نیز امشب (بیست‌ویکم بهمن‌ماه) است و در ادامه صبح فردا (بیست‌ودوم بهمن‌ماه) خواهد بود، چنانکه امشب طی یک کار جمعی و گروهی و با همکاری مشترک میان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، سپاه پاسداران و صدا و سیمای مرکز اصفهان، جشنی به نام "به قامت پرچم" در ضلع جنوبی پل خواجو برگزار می‌شود که دقایقی از آن به طور زنده از شبکه‌های ملی برای مردم کشور پخش می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: همزمان با این رویداد و به طور همزمان در بیش از ۱۸۰ نقطه شهر اصفهان همگام با نوای الله اکبر در ساعت ۲۱ آسمان شهر اصفهان غرق در نور می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال مراسم نورافشانی سالگرد انقلاب با سال‌های گذشته متفاوت برگزار می‌شود، افزود: امسال علاوه بر نقاطی که به عنوان نقاط اصلی برای نورافشانی پیش‌بینی شده است، ۱۰۷ نقطه نیز به صورت محله محور در دل محلات نورافشانی می‌شود.

معرک نژاد خاطرنشان کرد: از شهروندان دعوت می‌کنیم همراه با خانواده‌های خود در پشت بام منازل حاضر شوند و با رعایت نکات ایمنی از تماشای این نورافشانی لذت ببرند.

وی با اشاره به برپایی مراسم باشکوه راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن، تاکید کرد: متأسفانه در اصفهان به دلیل شرایط کرونایی، این مراسم به صورت پیاده برگزار نمی‌شود و قرار است با استفاده از موتورسیکلت و خودرو در قالب رژه خودرویی و موتوری باشد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: از شهروندان دعوت می‌کنم که در این جشن تولد انقلاب که نماد همبستگی ملی است، شرکت کنند و مانند گذشته حماسه بی‌نظیری را رقم بزنند.

کد خبر 554784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.