۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
افتتاح ۸۰ پروژه در فریدون‌شهر

فرماندار فریدون‌شهر گفت: به مناسبت دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان فریدون‌شهر ۸۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

رضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان فریدون‌شهر ۸۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل کارخانه تولید و بسته بندی آب معدنی خدنگستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلات دولتی، بهره‌برداری از منبع آب روستای خویگان و ۱۲ طرح عمران شهری و روستایی شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان است.‌

فرماندار فریدون‌شهر ادامه داد: افتتاح سه مدرسه یک کلاس با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان در سطح روستاهای بخش موگویی، ۱۱ طرح مخابراتی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان و چندین طرح بخش کشاورزی و بهبود معیشت عشایر و آبرسانی به مناطق عشایری افتتاح شد.

صفری گفت: دو طرح آبخیزداری با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، ۱۷ طرح بهسازی و توسعه شبکه برق با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از جمله پروژه‌های دهه فجر است.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس روستای مصیر در بخش جدید تأسیس موگویی با توجه به تأمین نیروی انسانی متخصص و تهیه آمبولانس افتتاح شد.

کد خبر 554751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.