ضرورت توسعه زیرساخت‌های گردشگری فریدونشهر

شهردار فریدون‌شهر گفت: اقتصاد شهر فریدون‌شهر بر پایه گردشگری است؛ با این وجود به ارتقای زیرساخت‌های شهری و گردشگری کم‌توجهی شده است.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۰ شهرداری فریدون‌شهر بر مبنای رقم ۲۱ میلیارد تومان بسته شده بود که با همراهی شهروندان تا پایان سال محقق می‌شود.

وی افزود: شهر فریدون‌شهر به لحاظ اقلیم و جغرافیای طبیعی، زمستانی سخت و دوره‌ای طولانی از برف و یخبندان دارد که هزینه‌های سنگینی به مدیریت شهر و زیرساخت‌های شهری به خصوص در بخش ماشین‌آلات برف‌روبی تحمیل می‌کند و مسئولان استانی باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

شهردار فریدون‌شهر با تاکید بر اینکه باید سریعاً اقدامات لازم جهت تعمیر ماشین‌آلات برف‌روبی انجام شود، خاطرنشان کرد: هزینه تعمیر ماشین‌آلات برف‌روبی شهرداری فریدون‌شهر در فصل زمستان به علت حجم بالای عملیات برف‌روبی، بیش از ۶۰۰ میلیون تومان است.

باتوانی گفت: اقتصاد فریدون‌شهر بر پایه کشاورزی و گردشگری است اما به ارتقای زیرساخت‌های شهری کم‌توجهی شده است، از طرفی توان شهرداری در تأمین بودجه اندک است و نیازمند همراهی دستگاه‌ها، نهادها، سرمایه‌گذاران و شهروندان هستیم.

کد خبر 554712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.