۶ راهکار برای خرید تور استانبول ارزان از زبان کارشناسان لست سکند

با افزایش قیمت سفرهای خارجی، دیگر سفر رفتن به سادگی گذشته نیست و هر کس سعی می‌کند از راهکارهای خرید ارزان تور استفاده کند تا به سفر مورد علاقه‌اش برسد.

از میان تورها، تور استانبول از گذشته بین ایرانیان بسیار محبوب بوده است. با افزایش قیمت سفرها، تور استانبول بیش از قبل هم طرفدار پیدا کرد زیرا هزینه‌های به صرفه‌تری برای ایرانی‌ها دارد، مخصوصاً اگر با راهکارهای خرید تور استانبول ارزان آشنا باشید.

لست سکند به عنوان یکی از پلتفرم‌های معتبر فروش تورهای استانبول، سال‌هاست تورهای مختلف استانبول را به فروش می‌رساند. حالا برای اینکه شما هم با راهکارهای خرید تور استانبول ارزان آشنا شوید تا تورهای ارزانتری بخرید، از کارشناسان لست سکند درباره خرید ارزان تور استانبول پرسیدیم و در این مطلب به تفصیل پاسخ آنها و راهکارهایی که ارائه داده‌اند را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

پیش از ورود به بحث لازم است بدانید راهکارهای مختلفی برای خرید تور استانبول ارزان وجود دارد امّا شاید استفاده از همه راهکارها برای شما امکانپذیر نباشد و ترجیحتان نباشد با چنین شرایطی سفر کنید. لذا ۶ راهکار مختلف گفته شده که بنا بر اولویت‌هایی که برای سفر کردن دارید، می‌توانید از ۱ تا ۶ تای آنها را برای ارزان خرید ن تورهای استانبول استفاده کنید.

۶ راهکار برای خرید تور استانبول ارزان از زبان کارشناسان لست سکند

راهکار اول: انتخاب فصل سفر برای خرید تور استانبول ارزان

اولین راهکاری که کارشناسان لست سکند به شما پیشنهاد می‌دهند، خرید تور استانبول در فصل‌های ارزان است. منظور از این فصل‌های ارزان، اوقاتی است که استانبول به دلایلی مسافر کمتری دارد و در واقع کم مسافر است. در این مواقع، هم پروازها ارزان می‌شود و هم هتل‌ها تخفیف می‌خورند.

معمولاً بیشتر اوقات سال استانبول مسافر دارد امّا در فصل‌هایی مثل زمستان که هوا کمی سردتر است، مسافران کمتری به استانبول سفر می‌کنند. به همین دلیل اواسط پاییز و زمستان فصل کم‌مسافر استانبول است و معمولاً در این بازه ارزان‌ترین تورهای استانبول فروخته می‌شود. البته در بازه نزدیک کریسمس و سال نو میلادی تا کمی بعد از آن، کمی قیمت تورها افزایش پیدا می‌کند ولی افزایش قیمت‌ها به اندازه اوقات پرمسافر سال نیست و اختلاف کمی با قیمت‌های ارزان پاییز و زمستان دارد.

راهکار دوم: انتخاب هتل مناسب برای یک تور استانبول مقرون به صرفه

راهکار بعدی برای خرید تور استانبول ارزان از نظر کارشناسان لست سکند، انتخاب هتل ارزان قیمت و مناسب است. بدون شک اگر قصد خرید تور ارزان دارید باید از انتخاب هتل‌های گران قیمت در استانبول برای اقامت، صرف نظر کنید. امّا این مسئله را هم در نظر بگیرید که عموماً هتل‌های استانبول قیمت مناسبی دارند و می‌توانید حتّی هتل ۴ ستاره با قیمت اقتصادی هم بیابید.

مهم این است که پیش از خرید تور استانبول، هتل‌ها را با دقت بررسی کنید که اگر تصمیم به رزرو هتل‌های سه ستاره و کم قیمت گرفتید، از کیفیت نسبی آنها مطمئن شوید چرا که بعضی هتل‌های ارزان قیمت استانبول، امکانات اولیه را هم ندارند و مسافران ناراضی هستند. علاوه بر پلتفرم‌هایی مثل booking که مسافران نظرشان را درباره هتل‌ها اعلام کرده‌اند، می‌توانید به بخش هتل‌های استانبول در سایت لست سکند هم مراجعه کنید و نظر مسافران ایرانی را درباره هر هتل بخوانید.

راهکار سوم: انتخاب ایرلاین برای ارزان کردن تور استانبول

کارشناسان لست سکند معتقدند مسئله دیگری که می‌تواند شما را به خرید تور استانبول ارزان نزدیک کند، انتخاب ایرلاین‌های کمتر شناخته شده است. معمولاً ایرلاین‌های خارجی از ایرلاین‌های ایرانی گران‌تر هستند امّا از میان ایرلاین‌های ایرانی هم آن دسته از شرکت‌های هواپیمایی که کمتر شناخته شده هستند، پروازشان با قیمت کمتری به فروش می‌رسد. بنابراین یکی از راهکارها در خرید تور استانبول، می‌تواند انتخاب ایرلاین کمتر معروف باشد.

۶ راهکار برای خرید تور استانبول ارزان از زبان کارشناسان لست سکند

راهکار چهارم: تور لحظه آخری برای خرید تور استانبول ارزان

تور لحظه آخری هم راهکار دیگری است که کارشناسان لست سکند به افرادی پیشنهاد می‌کنند که همیشه آماده سفر هستند و به محض اعلام آژانس مسافرتی می‌توانند راهی تور استانبول شوند. تورهای لحظه آخری استانبول زمانی اعلام می‌شوند که تور به دلایل مختلف ظرفیتش تکمیل نمی‌شود و آژانس‌های مسافرتی برای پر شدن ظرفیت تورها، ترجیح می‌دهد تور را با قیمت کمتری بفروشند.

بنابراین، تور لحظه آخری استانبول می‌تواند راهکاری باشد که بتوانید تور استانبول ارزان بخرید. حتّی این تورها ممکن است شامل هتل‌های گران قیمت شود که با هزینه کمتری قابل خرید می‌شوند. امّا اگر قصد خرید تور لحظه آخری استانبول را دارید، باید منتظر اعلام آژانس مسافرتی بمانید و خودتان اختیاری در انتخاب کردن زمان سفر نخواهید داشت.

راهکار پنجم: انتخاب روزهای مناسب هفته برای خرید تور استانبول ارزان

امّا راهکار آخری که کارشناسان لست سکند برای خرید تور ارزان پیشنهاد می‌کنند این است که در انتخاب روز سفرتان دقت کنید. زیرا حتّی طی یک هفته ممکن است قیمت‌های مختلف از تور استانبول ببینید. معمولاً روزهای ابتدای هفته و غیرتعطیل، تور استانبول ارزان‌تر است و در مقابل روزهای تعطیل و آخر هفته‌ها قیمت تور افزایش پیدا می‌کند.

روزهای آخر هفته و تعطیلات معمولاً حجم مسافران افزایش پیدا می‌کند. بنابراین اگر روزهای بعد از تعطیلات را انتخاب کنید، معمولاً تور استانبول ارزان می‌توانید بخرید. چون بیشتر مسافران تصمیم می‌گیرند روزهای تعطیل را برای سفر انتخاب کنند، بنابراین روزهای بعد از این تعطیلات ارزان‌تر است.

راهکار ششم: تغییر نوع سفرتان به استانبول

آخرین راهکار برای ارزان‌تر شدن تور استانبول تان، تغییر نوع سفر است. در صورتی که به جای سفر با هواپیما و انتخاب تور هوایی استانبول، نوع سفر را به زمینی تغییر دهید، قیمت تورتان کاهش قابل توجهی خواهد داشت. تنها عیب سفر زمینی که ممکن است برای بعضی‌ها آزار دهنده باشد، طولانی بودن راه است.

۶ راهکار برای خرید تور استانبول ارزان از زبان کارشناسان لست سکند

به هر قیمتی تور استانبول ارزان نخرید!

درست است خرید تور استانبول ارزان امکان پذیر است و با کمی بررسی و دقت می‌توانید تور ارزان بخرید و همچنین با راهکارهای آن هم آشنا شدید. امّا به این مسئله هم توجه کنید که گاهی ممکن است آژانس‌های مسافرتی کمتر معتبر، برای فروش تورهای استانبول با قیمت ارزان، از خدمات اصلی و کیفیت تور کم کنند تا تور ارزان را به مشتریان بفروشند، امّا کم کردن بعضی خدمات شما را در تور با مشکل مواجه می‌کند.

لذا در انتها کارشناسان لست سکند به شما توصیه می‌کنند حتماً در انتخاب تور استانبول ارزان دقّت کنید و حتماً برای دور شدن از مشکلات و موانعی که ممکن است در سفر پیش بیاید، از آژانس‌های معتبر و حرفه‌ای خرید کنید که از خدمات اصلی تور کم نکرده باشند. با توجه به افزایش برگزار کنندگان تور استانبول، گاهی در این میان افرادی هستند که فقط به منافع مادی خودشان می‌اندیشند و همین مسئله باعث دردسر مسافران در سفر می‌شود، لذا مهم است که به آژانس‌های مسافرتی معتبر مراجعه کنید.

همچنین راهکار دیگری که کارشناسان لست سکند به شما پیشنهاد می‌کنند این است که حتماً قیمت و خدمات آژانس‌های مسافرتی را با یکدیگر مقایسه کنید و علت ارزان شدن تور را بیابید که در تور با مشکلات متعدد روبه‌رو نشوید. گاهی در نتیجه همین مقایسه‌هاست که متوجه کمبود خدمات بعضی از تورهای ارزان استانبول می‌شوید. در صفحه تور استانبول لست سکند، حدود ۸۰ پکیج تور استانبول مختلف از حدود ۳۵ آژانس مسافرتی معتبر وجود دارد که می‌توانید با خلال راحت، امکانات و قیمت‌های آژانس‌ها را با هم مقایسه کنید و بهترین تور را انتخاب کنید. لست سکند کار اعتبار سنجی آژانس‌ها را برایتان از قبل و به شکلی سخت گیرانه انجام داده تا در طول سفر هیچ نگرانی و مشکلی نداشته باشید.

سخن آخر

در این متن از راهکارهای کارشناسان لست سکند برای خرید تور ارزان برایتان گفتیم. با استفاده از این راهکارها می‌توانید تور استانبول ارزان بخرید. با توجه به گران شدن سفرهای خارجی و مخصوصاً ارز، خرید تور ارزان بیشتر از گذشته اهمیت پیدا کرده است. با توجه به ۶ راهکاری که گفته شد می‌توانید برای خرید تورهای استانبول ارزان اقدام کنید.

همانطور که در این ۶ راهکار هم مشاهده کردید، خرید تور ارزان دور از ذهن نیست. فقط کافیست از بعضی خدمات و امکاناتی که کیفیت بیشتری به تورتان می‌دهد، چشم‌پوشی کنید. به عنوان نمونه شاید اقامت در هتل‌های لوکس و ۵ ستاره کیفیت سفرتان را بالا ببرد امّا به جای آن انتخاب هتل ۳ یا ۴ ستاره با خدمات قابل قبول هم می‌تواند همچنان سطح نسبی کیفیت را در سفرتان حفظ کند.

ضمن اینکه خرید تور ارزان می‌تواند بودجه بیشتری در جیبتان باقی بگذارد که سبب می‌شود این بودجه را برای تفریح بیشتر و لذت بردن از سفرتان استفاده کنید. شاید هنگام سفر دلتان بخواهد غذاهای مختلف را امتحان کنید یا تجربیات مختلف به دست آورید، داشتن بودجه بیشتر برای سفر، این امکان را به شما خواهد داد.

کد خبر 554700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.