مرگ دلخراش مرد جوان شیرازی بر اثر حادثه تصادف

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت:تصادف شدید خودرو سواری در جاده کمربندی منجر به واژگونی وسیله نقلیه و کشته شدن راننده شد.

محمدهادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با تماس رانندگان خودروهای عبوری و گزارش این حادثه به سامانه ۱۲۵، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۷ به همراه گروه امداد و نجات با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شیراز، به محل حادثه در جاده کمربندی، روبه‌روی سایت بازیافت اعزام شدند.

وی با اشاره به جزئیات این حادثه، افزود: یک دستگاه خودرو سواری سمند به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی خود، به شدت با موانع وسط جاده برخورد کرده و بر روی سقف واژگون شده بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه، بر اثر شدت حادثه راننده ۳۴ ساله این خودرو، به فضای بیرون پرتاب شد، ادامه داد: آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه، ضمن قطع جریان برق خودرو، رفع نشتی سوخت این وسیله نقلیه و قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه، راننده جوان را سریعاً برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

وی تصریح کرد: متأسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی کادر پزشکی اورژانس مشخص شد راننده این وسیله نقلیه در همان لحظات اولیه، براثر شدت برخورد جان باخته است.

قانع افزود: نیروهای آتش‌نشانی پس از پاکسازی محل حادثه، خودرو سواری را به حالت اولیه باز گرداندند و این وسیله نقلیه به حاشیه امن بزرگراه انتقال یافت.

کد خبر 554695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.