سرعت گرفتن تملک مسیر کمربندی شرقی‌دوم شهر بابل

سرپرست شهرداری بابل از افزایش سرعت تملک مسیر کمربندی شرقی‌دوم شهر بابل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدقاسم دابوئیان در بازدید از پروژه‌های شهرداری بابل، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ترافیکی شهر بابل با بازگشایی و تکمیل رینگ کمربندی شرقی‌دوم برطرف می‌شود.

وی افزود: مسیری که ورودی شرقی بابل (میدان نوروزی) را به شمالی‌ترین نقطه شهر (شهرک بهزاد) متصل می‌کند، بی‌شک تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک میدان شهید کشوری، بلوار ولیعصر (عج)، میدان شهید سلیمانی و میدان بسیج خواهد داشت.

سرپرست شهرداری بابل خاطرنشان کرد: تملک زمین‌های این مسیر پیشرفت قابل توجه‌ای داشته و حدود ۱۵ هزار مترمربع تملک شده است؛ در این مدت کوتاه سه پلاک مهم به ارزش ۲۰ میلیارد تومان تملک شده و در تلاش هستیم در روزهای آتی چند قطعه زمین دیگر را به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد تومان تملک کنیم.

دابوئیان تصریح کرد: جمع مساحت زمین‌های تملک نشده در طول مسیر در حدود نه هزار و ۷۰۰ مترمربع بوده که با همت مضاعف اعضای شورای اسلامی شهر و همکاری مالکان، پروژه فوق که عملیات زیرسازی آن با پیشرفت خوبی همراه است، در حال انجام است و به مراحل پایانی خود رسیده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری، تلاش و همت همه دست‌اندرکاران و مالکان بتوانیم در ماه‌های آتی این پروژه حیاتی را برای شهر بابل به سرانجام برسانیم و شاهد کاهش شدید بار ترافیکی در محور شرقی بابل باشیم.

کد خبر 554691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.