منطقه ۶ آماده میزبانی راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر آئین راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن را انجام داده است.

حمیدرضا فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کارکنان بخش‌های مختلف منطقه شش شهرداری با همکاری دیگر دستگاه‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم جهت آذین‌بندی و آماده‌سازی گلستان شهدا و مسیرهای منتهی به آن را انجام داده‌اند تا شاهد برگزاری هرچه با شکوه‌تر آئین یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن باشیم.

وی از برگزاری چند ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر انقلاب در سطح منطقه شش خبر داد و افزود: ویژه برنامه بزرگ گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان "به قامت پرچم" از ساعت ۱۸ تا ۲۱ امروز _پنجشنبه بیست‌ویکم بهمن‌ماه_ در ضلع جنوبی پل خواجو با همکاری دیگر دستگاه‌ها برگزار خواهد شد که در این ویژه برنامه اجرای سرودهای انقلابی، برنامه‌های شاد و طنزپردازی، نورافشانی را شاهد خواهیم بود.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان ادامه داد: امروز ویژه برنامه "همت برای پیروزی" از ساعت ۱۹:۳۰ در محله همت‌آباد مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار می‌شود که در این برنامه نیز شاهد اجرای نورافشانی، سرودخوانی، شعبده‌بازی، مسابقه، قرعه‌کشی و اهدای جوایز به اهالی محله‌های منطقه هستیم.

وی از انجام آئین نورافشانی در نقاط مختلف منطقه شش خبر داد و گفت: همزمان با سر دادن گلبانگ "الله اکبر" در شب چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ساعت ۲۱ امروز _پنجشنبه بیست‌ویکم بهمن‌ماه_ شاهد برگزاری آئین نورافشانی در نقاط مختلف منطقه از جمله پل خواجو، همت‌آباد، کوی امام و مجتمع شهید کشوری هستیم.

فرهنگ خاطرنشان کرد: در سطح منطقه دو جایگاه ویژه استقبال از مردم همیشه در صحنه در روز راهپیمایی خودرویی و موتوری بیست‌ودوم بهمن ایجاد شده که یک ایستگاه در خیابان هزارجریب و یک ایستگاه مقابل گلستان شهدا است.

وی از چراغانی گلستان شهدا، میادین و چهارراه‌های منطقه شش خبر داد و گفت: بیش از یک‌هزار متر ریسه لامپ با رنگ پرچم کشورمان در نقاط مختلف منطقه آذین‌بندی شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف در این ایام به جایگاه‌ها و محل‌های اجرای برنامه‌های متعدد برق‌رسانی انجام شده است، ادامه داد: تعداد ۴۰۰ پرچم میله‌ای، ۲۰۰ عدد پرچم اهتزازی و پنج‌هزار متر پرچم ریسه‌ای در سطح این منطقه نصب شده است.

کد خبر 554681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.