افتتاح ۲۲۶ پروژه ورزشی با اختصاص بودجه ۶۲۲ میلیارد تومانی

وزارت ورزش و جوانان به مناسبت دهه مبارک فجر، ۲۲۶ پروژه ورزشی را به ارزش ۶۲۲ میلیارد تومان افتتاح می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وزارت ورزش و جوانان که بیش از هفت‌ماه است با دولت جدید و به ریاست «حمید سجادی» در حال فعالیت است، برنامه جدیدی در دستور کار خود قرار داده است.

از آنجا که دهه مبارک فجر را پشت سر می‌گذاریم، وزارت ورزش و جوانان در صدد افتتاح ۲۲۶ پروژه ورزشی در تمام استان‌های کشور است؛ پروژه‌هایی که ارزش و هزینه آن مجموعاً ۶۲۲ میلیارد تومان تخمین زده شده و مساحت کل پروژه‌ها نیز ۶۳۲ هزار متر مکعب اعلام شده است.

البته بنا بر اطلاعیه وزارت ورزش و جوانان، کل پروژه‌های قابل افتتاح از محل اعتبارات ملی و استانی ۲۱۱ پروژه خواهد بود که تعداد ۵۹ پروژه در شهرها و ۱۵۲ پروژه نیز در روستاهای کشور افتتاح می‌شود.

تعداد ۳۴ سالن ورزشی، دو زمین فوتبال طبیعی بزرگ، ۱۲ زمین فوتبال مصنوعی بزرگ، ۱۴۰ زمین مینی‌فوتبال مصنوعی، پنج استخر سرپوشیده، یک خانه جوان و ۱۷ مورد دیگر به‌طور جامع و دقیق از پروژه‌های قابل افتتاح توسط وزارت ورزش و جوانان هستند.

همچنین وزارت ورزش و جوانان، پیش‌تر در هفته دولت تعداد ۲۰۸ پروژه را افتتاح کرد که چهار پروژه توسط شرکت توسعه و نگه‌داری اماکن ورزشی کشور تکمیل شد و تعداد ۱۸۳ پروژه را نیز در هفته تربیت بدنی و ورزش در کشور افتتاح کرد.

کد خبر 554667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.