بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری چرمهین

شهردار چرمهین گفت: بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری چرمهین ۳۵۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که از این میزان ۶۳ درصد بودجه عمرانی و سهم اعتبارات ۳۷ درصد است.

شهاب ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، بودجه را یکی از مهم‌ترین ابزارهای عملیاتی شدن برنامه‌های هر سازمان و نهادی دانست و اظهار کرد: لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری چرمهین بر اساس ماده ۶۷ قانون شهرداری‌ها و مواد ۲۶ و ۲۷ آئین‌نامه مالی شهرداری‌ها، سی‌ام دی‌ماه به شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

وی افزود: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری چرمهین ۳۵۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که از این میزان ۶۳ درصد بودجه عمرانی است و سهم اعتبارات ۳۷ درصد است.

شهردار چرمهین خاطرنشان کرد: توجه به اجرای پروژه‌های محرک توسعه رویکردی است که به عنوان یک استراتژی جامع در شهرداری چرمهین مورد توجه قرار گرفته است. بر این اساس برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است تا پروژه‌ها و اقدامات عمرانی بر اساس اولویت‌بندی اجرا شود و به نتیجه برسد.

ثابت‌راسخ تاکید کرد: ارتقای جایگاه شهر چرمهین در تدوین بودجه ۱۴۰۱، بر مبنای توجه به حوزه‌های گردشگری و فرهنگی و افزایش بهره‌وری شهری مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت تصویب بودجه شهرداری، جلسات فشرده بررسی لایحه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری چرمهین در حال برگزاری است و امیدواریم با تصویب و تحقق بودجه شهرداری، شاهد رشد بیشتری در ارائه خدمات مدیریت شهری به شهروندان باشیم.

کد خبر 554659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.