تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که انرژی مورد نیاز تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 با استفاده از یک باتری ۶۵۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نخستین پوستر رسمی تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 اخیراً منتشر شده است؛ انتشار این تصویر بدین معنی است که لنوو تبلت گیمینگ جدید خود را در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که این تبلت دارای یک باتری ۶۵۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات نیز بهره می‌برد. این باتری حجیم باعث می‌شود گیمرها بتوانند شش ساعت به صورت مداوم با آن بازی کنند.

پوستر منتشر شده نشان می‌دهد که تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 دارای صفحه نمایش ۸.۸ اینچی با وضوح ۱۶۰۰ * ۲۵۶۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و پوشش صددرصد گستره رنگی DCI-P3 است. این تبلت گیمینگ به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰، اسپیکر دوگانه استریو و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری مجهز شده است.

تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 دارای حالت دیداری فوق عریض ویژه‌ای است تا کاربران بتوانند هنگام انجام دادن بازی‌ها محتوای بیشتری را روی صفحه ببینند. این قابلیت نسبت تصویر صفحه نمایش را از حالت پیش‌فرض ۱۶:۱۰ یا ۱۶:۹ به ۲۱:۱۰ تغییر می‌دهد و نوارهای سیاه در بالا و پایین تصویر ایجاد می‌کند.

هنوز مشخص نشده است که تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 چه زمانی وارد بازار می‌شود، ولی انتشار پوستر به این معنا است که زمان رونمایی آن نزدیک است.

کد خبر 554651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.