پیشنهاد خواهرخواندگی بندرعباس با یکی از شهرهای قزاقستان

شهردار بندرعباس گفت: تعامل با کنسولگری‌ها باید در جهت تامین منافع دو جانبه باشد و از این طریق می‌توان سطح روابط فرهنگی، تجاری و اقتصادی شهرها را در کشورها گسترش داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی امروز _پنجشنبه، بیست‌ویکم بهمن‌ماه_ در نشست با "بریک سادیکوف" کنسول جدید کنسولگری قزاقستان در بندرعباس، ضمن معرفی ظرفیت‌های اقتصادی، تجاری، فرهنگی و گردشگری شهر بندرعباس، اظهار کرد: توسعه بندرعباس با ورود سرمایه‌گذاران شتاب خواهد گرفت و این قابلیت و پتانسیل در یک شهر بندری وجود دارد که در همه حوزه‌ها بتوان سرمایه‌گذاری کرد.

وی با بیان اینکه تعاملات با کنسولگری‌ها باید در جهت تأمین منافع دو جانبه باشد و از این طریق می‌توان سطح روابط فرهنگی، تجاری و اقتصادی شهرها را در کشورها گسترش داد، افزود: حجم بالای مبادلات تجاری و اقتصادی در بنادر شهید رجایی و باهنر در منطقه و شهر بندرعباس شکل می‌گیرد و بنادر هرمزگان نقش بسزایی در تقویت کریدور شمال به جنوب دارد.

شهردار بندرعباس تاکید کرد: هدفمندی در برقراری ارتباطات بسیار حائز اهمیت است و بر همین اساس مجموعه شهرداری آماده هر گونه همکاری و همیاری است.

در این دیدار سعید شعبان، نماینده وزارت امور خارجه در بندرعباس نیز ضمن قدردانی از شهردار و مجموعه امور بین‌الملل شهرداری برای اقدام و گام نخست در برقراری روابط، پیشنهاد خواهرخواندگی شهر بندرعباس با یکی از شهرهای قزاقستان را مطرح کرد که مورد استقبال کنسول کنسولگری قزاقستان قرار گرفت.

کد خبر 554647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.