سرویس‌دهی رایگان اتوبوسرانی مشهد در یوم‌الله ۲۲ بهمن

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: روز جمعه مصادف با یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن طبق مصوبه شورای عالی شهر، سرویس‌دهی اتوبوسرانی این کلان‌شهر به راهپیمایان، رایگان است.

علی‌اصغر نیشابوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی، راهپیمایی یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن‌ماه امسال متفاوت و به صورت رژه خودرویی انجام می‌شود، اما با توجه به برگزاری فریضه عبادی، سیاسی نماز جمعه در رواق امام خمینی (ره) که با این روز همزمان شده است، سرویس‌دهی پس از پایان نماز جمعه رایگان است و تا ساعت ۱۵ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در شرایط خاص کرونایی، تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که بر اساس آن دمای بدن رانندگان اتوبوس سنجیده می‌شود و چنانچه کارکنان علائمی داشته و مشکوک به کرونا باشند به مراکز پزشکی معرفی و اعزام می‌شوند و در صورت مثبت شدن تست کرونا، پس از طول دوره درمان به محل کار خود بازمی‌گردند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی روزانه چهار بار با نظارت سازمان علوم پزشکی ضدعفونی می‌شود، تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضدعفونی ناوگان را انجام می‌دهد.

وی با قدردانی از مسافرانی که برای حفظ سلامتی خود و دیگران بدون ماسک وارد اتوبوس نمی‌شوند، گفت: سعی کردیم با اطلاع‌رسانی و اجرای برنامه‌های آموزش فرهنگ شهروندی حساسیت لازم را برای شهروندان ایجاد کنیم.

کد خبر 554641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.