نورپردازی در هویت‌بخشی به فضاهای شهری تاثیرگذار است

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک با بیان اینکه انجام نورپردازی نقش مؤثری در هویت‌بخشی به مراکز و فضاهای شهری، همچنین تأمین امنیت شهروندان هنگام استفاده از این اماکن دارد.

احمد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حفظ و نگهداری از فضای سبز از مهمترین اهداف و برنامه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اراک است،

وی با بیان اینکه نورپردازی نقش مؤثری در هویت‌بخشی به مراکز و فضاهای شهری دارد، افزود: این اقدام همچنین تأثیر بسزایی در تأمین امنیت شهروندان هنگام استفاده از این اماکن به خصوص در شب هنگام دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک تصریح کرد: با هدف ایجاد محیطی آرامش بخش و زیبا برای شهروندان و در راستای زیباسازی شهری، احداث روشنایی و رفع خاموشی کامل جنگل بلوار شهدای دولت توسط این سازمان با استفاده از تجهیزات روشنایی کم مصرف در راستای بهینه‌سازی مصرف انرژی انجام شد.

وی ادامه داد: پس از اجرای فاز اول پروژه روشنایی جنگل بلوار شهدای دولت که مدتی قبل به پایان رسیده بود، عملیات اجرایی جهت تکمیل روشنایی این جنگل توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری آغاز شد که همزمان با ایام دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روشنایی آن تکمیل شد.

کد خبر 554633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.