برگزاری  ششمین دوره مسابقات ملی پایان‌نامه ۳ دقیقه‌ای به میزبانی ۲۰ استان

مدیر اجرایی مسابقات پایان‌نامه سه دقیقه‌ای گفت: واحدهای جهاد دانشگاهی ۲۰ استان در سطح کشور، متولی برگزاری این مسابقات هستند. این مسابقات در تهران توسط واحد جهاد دانشگاهی مستقر در دانشگاه تهران انجام می‌شود و بعد از برگزاری مرحله اول، برندگان استانی به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

لیلا سنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای با هدف رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی دانشجویان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این مسابقات فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط میان دانشگاه، صنعت و جامعه است؛ کاربردی شدن پژوهش‌ها، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی از دیگر اهداف این مسابقات خواهد بود.

وی افزود: این مسابقات در سال ۲۰۰۸ از دانشگاه کوئیزلند استرالیا آغاز و نخستین دوره آن در ایران به وسیله سازمان جهاد دانشگاهی در سال ۱۳۹۵ برگزار شد؛ امسال نیز ششمین دوره مسابقات پایان‌نامه سه دقیقه‌ای برگزار خواهد شد و جهاد دانشگاهی تهران متولی اجرای مرحله دانشگاهی این مسابقات است که دوشنبه _نهم اسفندماه_ در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی مسابقات پایان‌نامه سه دقیقه‌ای استان تهران در رابطه با ثبت‌نام در مسابقات پایان‌نامه سه دقیقه‌ای گفت: داوطلبان باید از طریق ایمیل sepehredaneshah@gmail.com تصویر کارت دانشجویی و فرم دفاع پایان‌نامه را ارسال کنند تا بعد از تأیید مدارک آئین‌نامه و نحوه برگزاری مسابقات برای داوطلب ارسال و ثبت‌نام نهایی انجام شود.

وی ادامه داد: داوطلبان در حال ثبت‌نام و ارسال موضوعات و عناوین پایان‌نامه هستند و دوشنبه _نهم اسفندماه_ مسابقه به صورت حضوری برگزار می‌شود؛ البته اگر در وضعیت قرمز کرونا قرار بگیریم مسابقات را به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد.

سنگی در رابطه با شرکت‌کنندگان این مسابقات گفت: دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و دانشجویان دکتری که از پایان‌نامه خود دفاع کرده‌اند، می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

وی اشاره کرد: واحدهای جهاد دانشگاهی ۲۰ استان در سطح کشور متولی برگزاری این مسابقات هستند؛ این مسابقه در تهران توسط واحد جهاد دانشگاهی مستقر دانشگاه تهران انجام می‌شود و بعد از برگزاری مرحله اول برندگان استانی به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

مدیر اجرایی مسابقات پایان‌نامه سه دقیقه‌ای در استان تهران اضافه کرد: مسابقات پایان‌نامه سه دقیقه‌ای، فضای بسیار مناسبی برای دانشجویان در جهت ارائه ایده اصلی پایان‌نامه است و از این طریق می‌توانند ایده‌های خود را به مخاطب ارائه دهند. بخش‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی نیز از فضای این مسابقات استفاده می‌کنند و از این طریق نیروهای مورد نیاز خود را شناسایی می‌کنند و از بستر دانشگاه و رساله‌های دانشجویی برای ارتقای سطح کیفی خود بهره می‌برند.

کد خبر 554619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.