المپیاد جام پرچم به همت سازمان فرهنگی شهرداری زنجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: اولین دوره المپیاد جام پرچم به مناسبت دهه مبارک فجر با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با حضور رئیس هیئت فوتبال شهرستان زنجان در محل فرهنگسرای زندگی و با شرکت سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

غلامرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به هدف از برگزاری مسابقات ورزشی و افزایش نشاط اجتماعی، اظهار کرد: اقدامات سازمان در حوزه ورزش معطوف به ورزش همگانی و عمومی است و برنامه‌ریزی‌های سازمان به گونه‌ای است که عموم شهروندان بتوانند در فعالیت‌های ورزشی شرکت کنند.

وی ادامه داد: اولین دوره المپیاد جام پرچم در هفت رشته ورزشی فوتسال، مینی والیبال، تنیس روی میز، فوتبال رو میز، کشتی، کاراته و تکواندو در رده سنی زیر ۱۶ سال برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه تمام تیم‌ها و ورزشکاران باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: این مسابقات در سالن‌های مختلف شهر و در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود؛ امیدوارم ورزشکاران بدون توجه به بحث برد و باخت، رقابتی در کنار رفاقت انجام دهند.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۱۶ تیم شرکت کننده در چهار گروه به رقابت خواهند پرداخت، خاطرنشان کرد: مسابقات فوتسال از ۱۹ بهمن در سالن ورزشی مادران و کودکان آغاز شده است.

نظری تصریح کرد: در مسابقات کشتی نیز ۲۰۲ نفر شرکت‌کننده داشتیم و مسابقات مینی والیبال با حضور ۱۶ تیم در سالن حجاب از ۱۹ بهمن آغاز و فینال بازی‌ها روز ۲۴ بهمن برگزار خواهد شد؛ در مسابقات تکواندو جام پرچم در دو بخش بانوان و آقایان ۲۵۹ نفر شرکت کننده خواهد داشت و مسابقات تکواندو روزهای ۲۱ و ۲۲ بهمن در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

کد خبر 554604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.