پیشنهاد بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای محلات شهر

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رقمی که برای بودجه محله محوری در بودجه ۱۴۰۱ مشخص شده است، حدود ۴۰۰ میلیارد تومان است که با انجام بررسی‌ها احتمال افزایش آن وجود دارد؛ به محض آماده شدن بودجه مورد نظر اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی لازم برای شهروندان انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص ابعاد اجرایی رویکرد بودجه ۱۴۰۱ برای محله محوری، اظهار کرد: یکی از تأکیدهای شواری ششم اسلامی شهر اصفهان موضوع رسیدگی ویژه به محلات شهر است و تا پایان این دوره رویکرد ادامه می‌یابد البته این موضوع به معنای این نیست که از پروژه‌های شاخص و مهم شهری غافل شویم.

وی افزود: در حال حاضر که در میانه بررسی بودجه ۱۴۰۱ شهر اصفهان قرار داریم، برای بررسی طرح‌های مورد نیاز شهر اصفهان و رفع معضلات در راستای تحقق خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان با دقت زیاد و همت ویژه در تلاش هستیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: نگاه ویژه‌ای به تکمیل خط اول و راه‌اندازی خط دوم مترو، حلقه حفاظتی شهر و ناوگان حمل‌ونقل شهری وجود دارد؛ این موارد رویکردهای کلی است که باید در راستای ارائه خدمات به شهروندان انجام شود و در بودجه ۱۴۰۱ نگاهی ویژه به این مسائل شده است.

وی تصریح کرد: علاوه‌بر این ورود برای رفع نیازها و چالش‌های محلات ۲۰۰ گانه اصفهان به صورت جدی وارد عمل خواهیم شد تا سطح خدمات ارتقا یابد؛ در حال حاضر بسیاری از محلات دچار مشکلاتی است که باید برای رفع آن بیش از پیش تلاش شود.

رویکرد مدیریت شهری به محلات باید یکسان باشد

حجت‌الاسلام مهروی‌پور ادامه داد: باید تلاش کنیم تا فاصله‌ها در محلات شهر اصفهان کمتر شود و کیفیت زندگی شهروندان در محلات کم برخوردار ارتقا یابد، شناخت این کاستی‌ها و معرفی آنها ضروری است و باید از شهروندان و تجربه مدیران شهری برای محقق شدن این برنامه کمک گرفته شود؛ با شناسایی کاستی‌ها قرار است برای رفع آنها بودجه تعیین شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در میانه بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری اصفهان قرار داریم و نگاهی ویژه برای رفع این معضلات وجود دارد؛ باید رویکردی یکسان به تمام محلات وجود داشته باشد، تعدادی از محلات در هر منطقه‌ای شاخص می‌شود که البته این موضوع به این معنی کم توجهی به سایر محلات نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: رقمی که برای بودجه محله محوری در بودجه ۱۴۰۱ مشخص شده است، حدود ۴۰۰ میلیارد تومان است که با انجام بررسی‌ها احتمال افزایش آن وجود دارد؛ به محض آماده شدن بودجه مورد نظر اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی لازم برای شهروندان انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: در خواست می‌شود که شهروندان با کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان در ارتباط باشند، با شهروندان در کمیته‌های نظارتی و تجمعات، مساجد و محافل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ارتباط هستیم و می‌توانند با ارائه نقطه نظرات خود در مورد آسیب‌های محلات با مجموعه ارتباطی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در ارتباط باشند.

کد خبر 554577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.