ضرورت حمایت از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: تیم فوتبال شهرداری در صورت حمایت مسئولان پتانسیل صعود به لیگ یک را دارد، این تیم با تلاش بازیکنان و کادر فنی توانسته است فراتر از انتظارها ظاهر شود.

احمد کناری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری در صورت حمایت مسئولان پتانسیل صعود به لیگ یک را دارد، این تیم با تلاش بازیکنان و کادر فنی توانسته است فراتر از انتظارها ظاهر شود؛ هر چند این تیم تمرینات پیش فصل خود را نسبت به سایر تیم‌ها دیرتر آغاز و در زمان اندک اقدام به یارگیری کرد، اما با انتخاب امیر خلیفه‌اصل از بازیکنان پیشین و نام‌آشنای فوتبال کشور به عنوان سرمربی و کادر فنی باتجربه و انتخاب بازیکنان جوان و باانگیزه تاکنون خوب عمل کرده است.

وی تصریح کرد: اعتماد به بازیکنان و کادر فنی بومی و استفاده ۵۰ درصدی از بازیکنان بومی در بیشتر دیدارها نشان‌دهنده اعتقاد به استعدادهای بومی و توانمند دارد.

عضو دوره ششم شورای شهر بندرعباس اضافه کرد: توجه به بازیکنان بومی در این تیم باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان تیم شهرداری بندرعباس شده است و علاوه بر درخشش بازیکنان با تجربه‌ای مانند هادی دهقانی، علی خبر و علیرضا اسلامی شاهد درخشش جوانانی از جمله جهانبخش خبر و مهرداد عالی‌پور نیز هستیم.

وی گفت: تیم شهرداری توانست در پایان نیم فصل رتبه دوم جدول را به خود اختصاص بدهد که این موفقیت شور و نشاط را بین جوانان و هوادارانش ایجاد کرده است.

کناری‌نژاد با تاکید بر حمایت جدی شهردار بندرعباس و دیگر مسئولان، تصریح کرد: باید نیازهای کادر فنی را برآورده کنیم تا در پایان فصل جشن صعود به لیگ دسته اول را برپا کنیم، این تیم تا اینجا نشان داد که با نتایج خوب می‌تواند شور و نشاط را به جامعه منتقل کند.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در آخرین دیدار خود در مسابقات لیگ دسته دوم کشور موفق به شکست تیم فوتبال نیروی زمینی که از تیم‌های باسابقه کشور است، شد.

کد خبر 554575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.