تمام گل‌ها تقصیر کودایی نبود

سرمربی تیم فوتبال زنان ذوب آهن گفت: کودایی با عملکرد خوبی که داشته انتظارات را از خودش بالا برده است، طبق شناختی که از این دروازه‌بان دارم تمام تلاشش را انجام داد و دیگر بازیکنان باید به وی کمک می‌کردند که این اتفاق رخ نداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سمیه شهبازی در نشست خبری بعد از بازی با شهرداری سیرجان، اظهار کرد: متأسفانه روز قبل بازی الهام فرهمند آنفولانزا شدید گرفت و نتوانست در این بازی کمک کند که همان نقطه هم شد نقطه ضعف ما و ضربه خوردیم ولی نباید در فوتبال ۱۱ نفره به یک بازیکن متکی بود.

وی ادامه داد: بازیکنانم سختگیرانه کار نکردند و باید تنبیه می‌شدند. در فوتبال گلزنی نزنی، گل می‌خوری اما با توجه به همه اینها به بازیکنانم تبریک می‌گویم، زیرا در بازی با سپاهان عملکرد خوبی نداشتند، اما امروز مقابل سیرجان فوتبال خوبی ارائه دادند و روی تجربه کم و اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال زنان ذوب آهن با بیان اینکه مقصر تمام گل‌ها کودایی نیست، تصریح کرد: کودایی با عملکرد خوبی که داشته انتظارات را از خودش بالا برده است، طبق شناختی که از این دروازه‌بان دارم تمام تلاشش را انجام داد و دیگر بازیکنان باید به او کمک می‌کردند که این اتفاق رخ نداد.

شهبازی اضافه کرد: ذوب آهن بیشتری تغییرات را در این فصل داشت و مقابل تیمی قرار گرفت که بیشترین ثبات را در سال‌های اخیر داشته است. تیم ما پیش فصل خوبی نداشت، اینها توجیه باخت نیست، اما باید برخی موارد را توضیح داد. در بانوان زمان نیاز است تا یک تیم پیشرفت کند، تیم ما، سیرجان را تحت تأثیر قرار داد مه نشان می‌دهد بازیکنانم بخواهند و تجربه بیشتری کسب کنند نتایج خوبی می‌گیریم.

کد خبر 554549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.