توسعه آرامستان خرم‌دره در گرو مشارکت خیران

شهردار خرم‌دره گفت: برای توسعه آرامستان خرم‌دره نیازمند مشارکت خیران هستیم.

به گزارش ایمنا، امیرهوشنگ نوری‌آرا با اشاره به بازدیدهای مداوم از باغ رضوان خرم‌دره، اظهار کرد: شهروندان در بیشتر موارد در سخت‌ترین شرایط روحی به این سازمان مراجعه می‌کنند، به همین علت عوامل آرامستان باید حسن خلق را سر منشأ فعالیت‌های روزانه خود قرار داده و با نهایت احترام و آرامش با صاحبان عزا برخورد کنند.

وی به اقدامات اخیر انجام شده و تداوم خدمات‌رسانی به خصوص پنج‌شنبه‌ها در باغ رضوان اشاره کرد و افزود: با توجه به برگزاری مراسم و زیارت اهل قبور در پنج‌شنبه‌ها، باید قبل از فرا رسیدن این روز، تمام کمبودها و مسائل بررسی و اقدامات لازم انجام بگیرد تا شهروندان و صاحبان عزا در مواقع حضور احساس کمبود نکرده و با آرامش خاطر مراسم خود را برگزار کنند.

شهردار خرم‌دره به نوع فعالیت و پوشش نیروهای خدمات‌رسانی در مجموعه آرامستان اشاره و خاطرنشان کرد: در اولین فرصت برای تهیه لباس فرم یک‌دست برای تمام نیروهای آرامستان اقدام خواهد شد، زیرا لباس و طریقه پوشش علاوه بر اینکه هویت یک مجموعه را نشان می‌دهد، در سهولت شناسایی نیروهای آرامستان توسط مراجعان نیز مؤثر است تا در صورت نیاز، نسبت به ارائه خدمات سریع اقدام شود.

امیرهوشنگ نوری‌آرا با تاکید بر ضرورت کمک‌های خیران شهر برای توسعه آرامستان، اضافه کرد: با توجه به افزایش جمعیت و کمبود مکان تدفین، باغ‌رضوان خرم‌دره نیاز به توسعه دارد که در همین راستا فراخوانی برای مشارکت خیران منتشر شد.

وی گفت: از آنجا که خرم‌دره به عنوان دارالخیران شناخته می‌شود، بعد از اطلاع‌رسانی شهرداری برای کمک‌های مردمی در راستای توسعه آرامستان، شاهد مشارکت بالای خیران در این زمینه هستیم و امیدواریم با تداوم این کمک‌ها مشکلات باغ‌رضوان باشیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 554546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.