آدرس‌های شیبا اینو ۱۰۰ افزایش یافت

پلتفرم تجزیه و تحلیل این‌تودبلک گزارش داد: آدرس‌های شیبا اینو که در بازه زمانی یک تا ۱۲ ماهه رمزارزهای خود را نگهداری کردند تقریباً دو برابر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این‌تودبلک (In To The Black) تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای نشان می‌دهد که این ممکن است اعتقاد قوی دارندگان شیبا را نشان دهد، و خاطرنشان می‌کند که این دسته از آدرس‌ها از ۵۳۳ هزار و ۱۸۸ عدد در یک نوامبر به ۱.۰۵ میلیون تا هفت فوریه افزایش یافته است.

آدرس‌های شیبا اینو ۱۰۰ افزایش یافت

شیبا این و در رالی کنونی بازار، به بالاترین سطح خود یعنی ۰.۰۰۰۰۳۵۴ دلار در فوریه رسیده است. در حال حاضر، شیبا با قیمت ۰.۰۰۰۰۳۲۵ دلار معامله می‌شود که ۱۸ درصد افزایش یافته است و طبق داده‌های کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، جایگاه سیزدهمین رمزارز بزرگ را به خود اختصاص داده است.

با توجه به ترکیب دارندگان این‌تودبلک بر اساس زمان نگهداری، ۹۴ درصد از دارندگان شیبا در دوازده ماه گذشته به توکن‌های خود دست نزده‌اند، در حالی که شش درصد آنها کمتر از یک ماه توکن‌های خود را نگه داشته‌اند. تعداد بیشتری از دارندگان شیبا که دارندگان میان مدت هستند ممکن است نشان دهد که شیبا ممکن است شاهد فشار خرید از سوی این افراد بوده باشد.

کد خبر 554538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.