بهشت: ذوب‌آهن تیم سرسختی است/ تیم ملی بالاتر از لیگ برتر است

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال شهرداری سیرجان گفت: با آنالیز دقیق و تاکتیک تیمی مقابل ذوب‌آهن، سه امتیاز باارزش کسب کردیم. تیم ملی مهم‌تر از لیگ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «شبنم بهشت» بازیکن تیم شهرداری سیرجان بعد از پیروزی مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: در ابتدا به کادر فنی و بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. ذوب‌آهن همیشه تیم سرسختی بوده است و بازی‌های سنگینی مقابل این تیم داشته‌ایم. طبق آماری که ذوب‌آهن در شش هفت بازی گذشته داشته است، این تیم دو گل دریافت کرده است و این نکته برای ما خیلی مهم بود. با آنالیز دقیقی که کادر فنی انجام داده بود و تمرینات مکرری که داشتیم، توانستیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: برای کسب سه امتیاز مقابل ذوب حاضر شدیم زیرا این سه امتیاز برای ما اهمیت زیادی داشت و توانستیم آنالیز خوبی داشته باشیم و کار تاکتیکی تیمی را به خوبی انجام دهیم.

بهشت، با اشاره به سبک بازی تیم ذوب‌آهن، گفت: الهام فرهمند، بازیکن هافبک وسط تیم ذوب‌آهن امروز همراه این تیم نبود. ذوب‌آهن تیمی است که چند بازیکن ملی همراه با مربی ملی دارد. بازیکنان ملی همیشه سطح بالایی دارند و بازی مقابل آنان سخت است. ما برای برد آمده بودیم و توانستیم ببریم.

وی در خصوص وضعیت و شرایط اردوهای تیم ملی، بیان کرد: اردوهای ملی باعث وقفه شد اما بالاخره تیم ملی کشورمان اهمیت ویژه‌ای دارد. باید در ابتدا تمرکزمان روی تیم ملی باشد و در درجه دوم لیگ به لیگ توجه کنیم.

کد خبر 554521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.