استفاده از ظرفیت‌های محلات برای رفع جرایم شهری مشهد

مدیر پروژه شهر ترمیمی شهرداری مشهد گفت: در محلات و بوستان‏‌های شهری این کلان‌شهر ۱۵ شعبه حل اختلاف راه‌‏اندازی شده است تا برای رفع جرایم شهری از ظرفیت‌های آنها استفاده کنیم.

به گزارش‬ ایمنا‬ و‬ به‬ نقل‬ از‬ پایگاه اطلاع‌‏رسانی شهرداری مشهد، جعفر سروی در آیین آغاز به کار شعب همیاران صلح شوراهای حل اختلاف مستقر در بوستان‏‌ها و محلات شهر مشهد که با حضور شهردار مشهد، اعضای شورای اسلامی‬ شهر و مسئولین استانی و شهری برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های محلی برای رفع جرایم دارای خط باریکی به نام علم است؛ در راستای کاهش و کنترل جرایم شهری و استفاده از ظرفیت‌های محلی، طرح شعب همیاران صلح شوراهای حل اختلاف مستقر در بوستان‏‌ها و محلات مشهد کلید خورد.

وی افزود: تدوین فرآیند شناسایی جامعه هدف یک‏‬ سال زمان برد و امروز ۱۵ شعبه حل اختلاف را در محلات مشهد و بوستان‌های شهری راه‌‏اندازی کرده‌ایم.

مدیر پروژه شهر ترمیمی شهرداری مشهد تصریح کرد: باعث تأسف است که چرا تاکنون مدیریت شهری خود را از ظرفیت عظیم‬ محلات محروم کرده است، ‬ البته‬ در‬ این‬ دوره‬ مدیریت‬ شهری، ‬ شهردار‬ مشهد‬ به این موضوعات علاقه‏‌مند است‬ و امیدوارم طرح‌های مد نظر با قوت و شدت ادامه پیدا کند.

کد خبر 554500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.