تاکید شهردار سمنان بر تزریق دوز سوم واکسن کرونا

شهردار سمنان با تاکید برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا به کارکنان شهرداری سمنان، خواستار پیگیری غربالگری روزانه کارکنان در سازمان‌ها و مناطق شهرداری شد.

سیدعلی مرتضی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سرایت امیکرون بسیار شدید است و با شیوع آن در مدت‌زمان کوتاهی وضعیت شهر سمنان قرمز شد و تعداد مبتلایان در میان کارکنان شهرداری افزایش پیدا کرد.

وی افزود: در راستای حفظ صیانت و ارتقای سلامت کارکنان شهرداری، طی دستوری به مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری، خواستار پیگیری غربالگری روزانه کارکنان در همه سازمان‌ها، مناطق شهرداری و تزریق دوز سوم واکسن کرونا شدیم.

در ادامه محسن مظاهری، سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به الزام کارکنان دولت و شهرداری‌ها به واکسیناسیون دوز سوم، اظهار کرد: براساس اطلاعات موجود ۳۵ درصد کارکنان شهرداری سمنان، واکسن نوبت سوم را دریافت کرده‌اند و افراد باقی‌مانده نیز به دلایل پزشکی، همچنین ابتلاء به کرونا یا فرا نرسیدن زمان دریافت واکسن، موفق به تزریق دوز سوم نشده‌اند.

وی از لغو اجرای مسابقات ورزشی و برنامه‌های گروهی در شهرداری سمنان خبر داد و تصریح کرد: لغو بازی‌ها به منظور حفظ سلامتی کارکنان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، به خصوص سویه امیکرون است که سرعت انتقال‌پذیری بالایی دارد و این شرایط تا اطلاع ثانوی و بهبود وضعیت تداوم خواهد داشت.

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان گفت: با مشارکت مرکز بهداشت شهرستان سمنان، آزمایش کرونا روزانه و به صورت سریع (Rapid) برای کارکنان شهرداری سمنان در تمام مناطق و سازمان‌ها انجام شده و موارد مثبت به مرکز تخصصی و درمانی ارجاع داده می‌شود.

کد خبر 554485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.