جهانی ذوب‌آهن را دور زد!

میلاد جهانی درحالی از تیم فوتبال ذوب‌آهن به سپاهان پیوست که قرار نبود این اتفاق رخ دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته پس از مطرح‌شدن تیم‌های مختلف به‌عنوان مقصد میلاد جهانی، مهاجم ۳۲ ساله ذوب‌آهن با قراردادی به مدت یک‌ونیم فصل به دیگر تیم نصف‌جهان یعنی سپاهان اصفهان پیوست.

«میلاد جهانی» مدت‌ها به‌دنبال جدایی از تیم فوتبال ذوب‌آهن بود ولی مبلغ رضایت‌نامه‌اش اجازه جدایی را به وی نمی‌داد؛ درحالی‌که جهانی در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی از تیم‌های فولاد خوزستان، تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک و در آخر سپاهان اصفهان پیشنهاد داشت.

مهاجم ۳۲ ساله جدید طلایی‌پوشان اصفهانی، روز گذشته بالاخره موفق شد رضایت‌نامه‌اش را از مدیران ذوب‌آهن بگیرد و طی یک توافق دو طرفه از جمع گاندوها جدا شد.

اما این همه ماجرا نیست؛ سپاهان پس از آنکه تیم ذوب‌آهن دفاع چپش را خواست، در ازای داوود رجبی خواستار میلاد جهانی شد که این مسئله با مخالفت مدیران ذوب‌آهن همراه بود.

پیگیری‌های خبرنگار ایمنا نشان می‌دهد، «جهانی» پیشنهادات جدی‌تری از فولاد خوزستان و حتی آلومینیوم اراک داشت و پس از مخالفت سپاهانی‌ها با انتقال رجبی به ذوب‌آهن، احتمال پیوستن جهانی به سپاهان بسیار کمتر شده بود. حتی این بازیکن به مدیران ذوب‌آهن اعلام کرده بود که به سپاهان نمی‌رود اما بدون اطلاع مدیران ذوب‌آهن، مبلغ رضایت‌نامه‌اش را از سپاهان گرفت و به ذوبی‌ها داد و شب گذشته طی یک انتقال رسمی و به‌نوعی هایجک‌گونه به سپاهان پیوست‌!

کد خبر 554484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.