آذین‌بندی میادین و معابر منطقه یک در دهه‌ فجر انقلاب

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از نصب ۱۵ هزار متر ریسه پرچم ایران، یک‌هزار و ۵۰۰ عدد پرچم آویزی، ۴۰۰ متر کتیبه پرچم، ۸۰ عدد پرچم در سایزهای مختلف و ۷۰۰ متر ریسه لامپ در سطح این منطقه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

میثم بکتاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ایام الله دهه فجر و توجه به فضاسازی محیطی و آذین‌بندی در این منطقه، اظهار کرد: امسال به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، میادین و معابر منطقه یک شهر اصفهان توسط اداره خدمات شهری آذین بندی شده است.

وی افزود: علاوه بر ۱۵ هزار متر ریسه پرچم ایران و ریسه‌های الوان به رنگ پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، ۱۵۰۰ عدد پرچم آویزی، ۴۰۰ متر کتیبه پرچم، ۸۰ عدد پرچم در سایزهای مختلف و ۷۰۰ متر ریسه لامپ در سطح منطقه نصب شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به ضرورت توجه به فضاسازی شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی، تاکید کرد: مردم نسبت به مناسبت‌های ملی و مذهبی حساس هستند و از شهرداری توقع دارند که فضای شهر را متناسب با ایام مناسبتی آذین‌بندی کند.

وی ایام الله دهه فجر را مناسبتی ملی و مذهبی دانست که نقطه تاریخی سرنوشت‌سازی برای مردم ایران محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان امسال به صورت ویژه فضای شهر را آذین‌بندی کرده که همزمان با جاری شدن آب در بستر زاینده رود، زیبایی اصفهان در ایام دهه فجر را دوچندان کرده است.

کد خبر 554450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.