۴ پروژه عمرانی شهرداری آستارا افتتاح شد

همزمان با نهمین روز از دهه فجر، چهار پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری آستارا افتتاح شد.

قاسم نوپور، سرپرست شهرداری بندر آستارا در حاشیه آیین افتتاح طرح‌های شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: چهار پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری آستارا با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۸۰۰ ریال از محل منابع داخلی شهرداری در نهمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی و به صورت همزمان در پارک شهید نثاریان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: پارک شهید نثاریان در ضلع شمالی خیابان اسکله به مساحت ۵۵۰ متر مربع شامل جدول‌گذاری، کف‌سازی و اصلاح رقوم، درخت‌کاری و ایجاد فضای سبز، تأمین روشنایی و نصب مبلمان پارکی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

سرپرست شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: پارک توسکا در ضلع جنوب غربی میدان زکات نیز به مساحت ۴۰۰ مترمربع شامل جدول‌گذاری، کف‌سازی و اصلاح رقوم، درخت‌کاری و ایجاد فضای سبز و نصب مبلمان پارکی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال احداث و طی فراخوانی توسط شهروندان نام‌گذاری شد و به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

نوپور با بیان اینکه تأمین روشنایی بلوار سفیر امید، جدول‌گذاری و احداث رفیوژ، رنگ‌آمیزی و تهیه و نصب تعداد ۴۲ عدد پایه روشنایی به طول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک ۱۱ میلیارد ریال اجرا شده است، گفت: جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در سطح شهر شامل احداث کانیو، جدول‌گذاری، جوی جدول و انواع کانال سرپوشیده و روباز نیز به طول یک‌هزار و ۵۰۰ متر با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با بیش از ۵۵ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است‌.

کد خبر 554434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.